اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال کشته شدن 5 زائر ایرانی در عراق



اخبار حوادث - احتمال کشته شدن 5 زائر ایرانی در عراق

اخبار ضد و نقیضی از کشته شدن 5 زائر ایرانی در عراق طی یک حادثه رانندگی منتشر می‌شود.

به گزارش فارس، پایگاه خبری «السومریه» عراق، روز گذشته از زخمی شدن 5 زائر ایرانی در استان «میسان» در جنوب شرق عراق بر اثر یک سانحه رانندگی خبر داد.

اما امروز شنبه خبرگزاری «کل العراق» نوشت که در این حادثه که در جاده ارتباطی با گذرگاه مرزی «الشیب» رخ داد، 6 نفر از شامل 5 زائر ایرانی و یکی راننده عراقی جان خود را از دست داده‌اند.

استان میسان، در جنوب شرقی عراق، در مرز با ایران قرار دارد. گذرگاه‌های مرزی عراق و ایران این روزها بشدت شلوغ و فعال است و زائران حسینی (ع) در آستانه اربعین، عازم کربلای معلی هستند. 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
کشته شدن دو زائر ایرانی در فرودگاه جده عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک زائر ایرانی در عراق کشته شد



یک مقام آگاه در سفارت ایران در عراق کشته شدن یک زائر ایرانی و زخمی شدن چند تن دیگر در ناصریه عراق را تایید کرد.

این مقام آگاه با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا، اعلام کرد: در اثر تصادف یک اتوبوس حامل زائران ایرانی یک تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

وی با تایید ایرانی بودن این افراد تصریح کرد:این افراد جزو آمار حج و زیارت نیستند و احتمالا جزو زائران آزاد و انفرادی باشند.

روز دوشنبه منابع محلی عراقی از کشته شدن یک ایرانی و زخمی شدن چند تن دیگر در اثر تصادف در ناصریه عراق خبر دادند.

ابتدا این خبر از سوی کنسولگری ایران در بصره و مقامات ایرانی حج و زیارت در عراق تکذیب شده بود.

مقامات ایرانی و عراقی با نزدیک شدن به اربعین حسینی اعلام کرده اند که زائران ایرانی برای سفر به عتبات عالیات از سفر انفرادی، بدون ویزا و از طریق مبادی ورودی غیر مجاز خودداری کنند.

 

اخبار حوادث - ایسنا