اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال پخش فیلم ضد ایرانی از صدا و سیما


شبکه نمایش سیما قصد دارد فیلم سینمایی «آرگو» را همراه با جلسه نقد و بررسی به روی آنتن ببرد.

خبرگزاری فارس: شبکه نمایش سیما قصد دارد فیلم سینمایی «آرگو» را همراه با جلسه نقد و بررسی به روی آنتن ببرد.
 
«علی دارابی» (معاون سیما) گفت: شبکه نمایش در حال بررسی است که فیلم «آرگو» را در دهه فجر به روی آنتن ببرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم این فیلم سینمایی را پخش کنیم همراه با جلسه میزگرد نقد و بررسی آن با حضور صاحب‌نظران خواهد بود.

دارابی تصریح کرد: به شبکه نمایش ماموریت داده‌ایم که این موضوع را بررسی کند.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «آرگو» محصول کشور آمریکا در سال 2012 میلادی و ساختهٔ بن افلک است. داستان این فیلم تحریف ماجرای گروگان‌گیری در سفارت ایالات متحده آمریکا در تهران است، که در آن 6 دیپلمات آمریکایی توانستند از منزل سفیر کانادا در تهران به خارج از ایران بگریزند.

در این فیلم بازیگرانی چون بن افلک، آلن آرکین، برایان کرانستون و امید ابطحی به نقش‌آفرینی می‌پردازند. تهیه‌کنندگان این فیلم جرج کلونی و گرانت هسلوف هستند.


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم "پنجره"پخش از صدا و سیما بزودی!؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش صدا و سیما به پخش فیلم ضد ایرانی


مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما در واکنش به پخش فیلم ضد ایرانی «آرگو» از شبکه نمایش گفت: قرار نیست فیلم را پخش کنیم بلکه تنها به نقد و ببرسی آن خواهیم پرداخت.

سینما پرس: مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما در واکنش به پخش فیلم ضد ایرانی «آرگو» از شبکه نمایش گفت: قرار نیست فیلم را پخش کنیم بلکه تنها به نقد و ببرسی آن خواهیم پرداخت.

سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره خبرهای منتشر شده در ارتباط با پخش فیلم «آرگو» از شبکه نمایش، گفت: مسؤولان سیما در این خصوص به پخش کلی این فیلم اشاره نکرده‌اند بلکه از نقد و بررسی آن سخن گفته‌اند.

سهرابی افزود: شبکه نمایش سیما در حال تدارک برنامه‌ای تحت عنوان «چشم‌بندان» است که در آن به اهداف پشت پرده‌ی نظام تبلیغاتی و رسانه‌یی غرب برای استیلا بر افکار عمومی جهانیان می‌پردازد.

در این برنامه فیلم‌های «300»، «پرسپولیس» و «آرگو» با حضور صاحب‌نظران سینما و کارشناسان رسانه نقد و بررسی می‌شود.


وی افزود: اطلاعات دریافتی ما از گروه تولید برنامه‌های شبکه نمایش حاکی است برنامه «چشم‌بندان» پس از دهه فجر از 23 بهمن در روزهای فرد ساعت 22 و 40 تا 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود و تکرار آن در روز بعد ساعات هشت و 40 دقیقه خواهد بود. این برنامه همچنین در ساعت 16 و 40 دقیقه بازپخش می‌شود.

«آرگو» یک فیلم ضد ایرانی است که در آن تلاش چند مامور خارجی برای فرار از ایران روایت می شود.