اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال نفوذ داعش در خاک امریکا



اخبار ,اخبار بین الملل ,نفوذ داعش در خاک امریکا

اخبار بین الملل - احتمال نفوذ داعش در خاک امریکا

«اریک پری» فرماندار ایالت تگزاس آمریکا درباره این احتمال که تروریست های داعش از طریق مرز با مکزیک به خاک آمریکا نفوذ کرده باشند، هشدار داد.

به گزارش شبکه خبری روسی ˈراشاتودیˈ، فرماندار تگزاس ورود نیروهای وابسته به داعش و یا سایر گروه های تروریستی به خاک آمریکا را یک ˈاحتمال بسیار واقعیˈ خواند.

پری که دیروز (پنجشنبه) در ˈبنیاد هریتیجˈ در پایتخت آمریکا سخنرانی می کرد، وضعیت امنیتی مرزهای این کشور را نامناسب توصیف کرد و ضمن تاکید بر ضرورت اقدام فوری برای ممانعت از ورود تروریست ها به خاک امریکا، گفت که هر چند شواهد روشنی در دست نیست، اما این احتمال هم وجود دارد که افرادی از گروه تروریستی داعش و یا سایر گروه های تروریستی موفق شده باشند به کشور نفوذ کنند.

فرماندار تگزاس همچنین از دولت آمریکا خواست که به افزایش شمار نیروهای امنیتی برای رصد وضعیت مرزها اکتفا نکند و برای تقویت نظارت، پهپادها را هم به کار گیرد.
اخبار بین الملل - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
حمله شبانه ارتش امریکا به داعش در امریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابوبکر البغدادی همراه با دهها محافظ انتحاری در عراق ظاهر شد/احتمال حضور خلیفه خودخوانده داعش در خاک سوریه!



اخبار,اخباربین الملل,ابوبکر البغدادی


 اخبار بین الملل - ابوبکر البغدادی همراه با دهها محافظ انتحاری در عراق ظاهر شد/احتمال حضور خلیفه خودخوانده داعش در خاک سوریه!

خبرنگار العربیه در عراق روز شنبه ۱۶ اگوست به نقل از شاهدان محلی در دو شهرک «رواه» و «القائم» گزارش داد که ابوبکر البغدادی «خلیفه» گروه تروریستی داعش ، روز گذشته به همراه دهها محافظ انتحاری در غرب استان الانبار ظاهر شد.

العربی به نقل از شاهدان محلی در دو شهرک «رواه» و «القائم» گزارش داد که ابوبکر البغدادی «خلیفه» گروه تروریستی داعش ، روز گذشته به همراه دهها محافظ  انتحاری در غرب استان الانبار ظاهر شد.

به گزارش «انتخاب»، در حدود ۵۰ خودرو حامل جنگجویان و انتحاری های گروه داعش ، البغدادی را همراهی می کردند.

این گزارش افزود که «خلیفه» گروه داعش آمده بود تا از جنگجویان خود در دو شهرک راوه و القائم در غرب الانبار دیدار کند.

ساکنان این دو شهرک گفته اند که البغدادی هم اکنون در شهر مرزی القائم به سر می برد و احتمالا امروز رهسپار استان الرقه در خاک سوریه خواهد شد.

در همین حال برخی منابع در عراق در گفت و گو با العربیه گفته اند که گردان های عشایر حمزه حمله گروه داعش در غرب شهر الرمادی را دفع کردند.

همچنین انفجار یک بمب در منطقه العکاشات در غرب الانبار به کشته شدن حمد الکربولی معروف به ابو فاروق که یکی از رهبران داعش به شمار می رود ، منجر شد.


 اخباربین الملل - انتخاب