اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال ممنوعیت روبند در سوئیس



 ممنوعیت روبند در سوئیس ,ممنوعیت روبند

احتمال ممنوعیت روبند در سوئیس

در پی برگزاری نظرسنجی در یکی از استان‌های سوئیس، استفاده از روبند در مکان‌های عمومی ممنوع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «یورونیوز»،‌ در یک همه پرسی در استان «تِسن» سوئیس 65 درصد شهروندان موافقت خود را با ممنوعیت پوشش برقع در مکان های عمومی اعلام کردند. به این ترتیب تسن نخستین استان سوئیس است که پوشاندن صورت در مکان های عمومی ممنوع خواهد شد.

شرکت کنندگان در این همه پرسی نظر خود را نسبت به این گزینه که «هیچ کس حق ندارد صورت خود را در فضاهای باز یا مکان های عمومی (جز در عبادتگاه ها) بپوشاند» اعلام می کردند.

انجمن‌های مسلمانان سوئیس و سازمان عفو بین الملل با این طرح مخالفت کرده بودند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
منابع کنکور دکتری - آمار و احتمال - مبحث چگالی احتمال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتحادیه اروپا ۱۷ مقام ایرانی را تحریم کرد/ احتمال ممنوعیت تحویل تجهیزات شنود مکالمات تلفنی و کنترل اینترنت به ایران



تحریم مقامات ایرانی,کنترل اینترنت,کنترل اینترنت در ایران,تحریم‌های وضع شده علیه ایران,نقض حقوق بشر در ایران

 

اتحادیه اروپا ۱۷ مقام ایرانی را تحریم کرد/ احتمال ممنوعیت تحویل تجهیزات شنود مکالمات تلفنی و کنترل اینترنت به ایران

بر اساس تصمیم اتحادیه اروپا دارایی‌های این افراد در اروپا توقیف و سفرشان به کشورهایی اروپایی ممنوع می‌شود. این تحریم‌ها تا ۱۳ آوریل ۲۰۱۳ معتبر خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

اتحادیه اروپا ۱۷ مقام دیگر ایرانی را به دلیل آنچه "نقض حقوق بشر"  خوانده شده،مورد تحریم قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب" به نقل از رویترز؛ بر اساس تصمیم اتحادیه اروپا دارایی‌های این افراد در اروپا توقیف و سفرشان به کشورهایی اروپایی ممنوع می‌شود.

نام این ۱۷ نفر هنوز اعلام نشده است. اتحادیه اروپا همچنین تحریم‌های وضع شده علیه ۶۱ مقام ایرانی را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

اتحادیه اروپا این تصمیم را در نشست روز جمعه ۲۳ مارس (چهارم فروردین ۱۳۹۱) اعلام کرد.

این تحریم‌ها تا ۱۳ آوریل ۲۰۱۳ معتبر خواهد بود.

پیشتر نیز ۶۱ مقام ایرانی به همین ادعا و دلیل از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده بودند که این فهرست اکنون به ۷۸ نفر رسیده است.

 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از تحریم ۱۷ مقام ایرانی ، با تکرار ادعاها علیه ایران، از آنچه "نقض حقوق بشر در ایران" خوانده، ابراز نگرانی کرده است.

اشتون اشاره کرده که اتحادیه اروپا تحریم‌ها را علیه مقام‌های ایران تا هنگامی که آن‌ها به تعهدات بین‌المللی‌شان عمل نکنند، ادامه می دهد!

به گزارش منابع دیپلماتیک، مقامات اتحادیه اروپا همچنین تصمیم گرفته‌اند تحویل تجهیزات و نرم افزارهای رایانه ای قابل استفاده برای شنود مکالمات تلفنی و کنترل اینترنت را به ایران ممنوع کنند./انتخاب