اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال ساخت Diablo 4 بیشتر می‌شود


براساس اطلاعات منتشر شده از طرف سایت BlizzPro، به نظر می‌رسد که شرکت بلیزارد به جای عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید برای عنوان «دیابلو 3» (Diablo 3) کار ساخت «دیابلو 4» (Diablo 4) را آغاز کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: براساس اطلاعات منتشر شده از طرف سایت BlizzPro، به نظر می‌رسد که شرکت بلیزارد به جای عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید برای عنوان «دیابلو 3» (Diablo 3) کار ساخت «دیابلو 4» (Diablo 4) را آغاز کرده است.

احتمال ساخت Diablo 4 بیشتر می‌شود
سال گذشته بود که شایعات به عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید برای بازی دیابلود 3 اشاره می‌کردند. همچنین شایعه شده بود که این بسته‌ی الحاقی جدید در همایش BlizzCon 2015 به نمایش در می‌آید که چنین اتفاقی رخ نداد.

در شایعات جدید گفته شده که استودیوی بلیزارد به جای عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید برای این عنوان، کار ساخت قسمت چهارم را شروع کرده است. این شرکت در لیست کاری جدیدی که منتشر کرده، به دنبال تکمیل کردن تیم سوم خودش است که روی ساخت مجموعه بازی‌های دیابلو کار می‌کنند. در این لیست کاری گفته شده که شرکت بلیزارد به دنبال یک طراح ارشد کانسپ، طراح ارشد شخصیت و سرپرست VFX است که بتوانند روی مراحل اولیه‌ی ساخت یک پروژه‌ی جدید کار کنند. در این لیست کاری مشخص شده که افراد کلیدی که در ساخت بازی دیابلو 3 نقش داشته‌اند، این استودیو را ترک کرده‌اند.

احتمال ساخت Diablo 4 بیشتر می‌شود

به طور مثال «لئونارد بویارسکی» (Leonard Bouyarsky) که سرپرست طراحان دنیای دیابلو 3 بود، استودیوی سازنده را ترک کرده و «جان ینگ» (John Yang) و «دان وو» (Don Vu) هم از تیم دیابلو 3 جدا شده‌اند و روی بازی World of Warcraft کار می‌کنند. سایر افراد این تیم هم مشغول برطرف کردن مشکلات بازی و عرضه‌ی بروزرسان‌های مختلف برای این عنوان هستند.

البته هنوز هیچ کدام از این خبرها تایید نشده‌اند و مشخص نیست که آینده‌ی مجموعه بازی‌های دیابلو چه خواهد شد. آیا واقعا بلیزارد قصد دارد بازی دیابلو 4 را راهی بازار کند یا در آینده شاهد عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدید برای دیابلو 3 خواهیم بود؟


ویدیو مرتبط :
Diablo 3 Act 4 Cinematic Angel vs Diablo

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال توقف ساخت برخی سدها



توقف ساخت برخی ازسدها,اخبار,اخبار اقتصادی

 

اخبار اقتصادی - احتمال توقف ساخت برخی سدها

وزیر نیرو از بازنگری در پروژه های سدسازی که از سال های گذشته آغاز شد خبر داد و گفت: در این بررسی ها ممکن است برخی طرح ها فاقد توجیه فنی لازم تشخیص داده شود و یا نحوه ساخت برخی سدها تغییر یابد. هم اکنون وضعیت ذخیره آب سدها به گونه ای است که به اندازه 2 سال ذخیره آبی وجود ندارد.

حمید چیت چیان در گفتگو با مهر، از کاهش 45 درصد روان آب ها در رودخانه ها خبر داد و گفت: ذخیره فعلی منابع آبی پشت سدها از پیش بینی کمتر بوده است. با این حال، در سال آبی 92-91 تقریبا بارش ها در حد نرمال اتفاق افتاده بود.

وزیر نیرو با اعلام اینکه هم اکنون به اندازه 2 سال ذخیره آب در پشت سدها نداریم اظهارداشت: درباره سدهای جدید نیز که از زمان دولت سابق ساخت آنها آغاز شده بود و یا مورد برنامه ریزی قرار گرفت، به نظر می رسد مطالعات کافی در مورد برخی از سدهای که ساخت آنها شروع شده، صورت نگرفته بود.

چیت چیان خاطرنشان کرد: در مورد برخی سدها، مطالعات به نحوی بود که بر اساس میزان آورد 50 سال گذشته محاسبه شده بود اما هم اکنون تغییرات اقلیمی را داریم و میزان و الگوی بارش نیز تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: در سال های گذشته میزان برداشت های غیرمجاز و بیش از حد از طریق سرشاخه های رودخانه ها نیز افزایش یافته است و در بخش منابع آب زیرزمینی نیز برداشت های بی رویه تاثیرگذار بوده است.

وزیر نیرو تاکید کرد: همچنین برخی از زمین هایی که به روش دیم کشت می شد به آبی تبدیل شد که مجموعه این موارد در ورود آب به رودخانه ها تاثیرگذار بوده است. در هر صورت میزان آب ورودی به رودخانه ها به نصف و یک سوم تقلیل یافت.

به گفته چیت چیان، در ساخت سدهایی که طی سال های اخیر مورد برنامه ریزی قرار گرفته است باید بازنگری شود که ممکن است در این بخش برخی سدها فاقد توجیه فنی لازم برای احداث باشند و همچنین در نحوه ساخت برخی سدها نیز تغییراتی داده شود و میزان ذخیره آن تغییر یابد.
اخبار اقتصادی -مهر