اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال زنده بودن مرزبان ربوده شده افزایش یافت



اخبار,اخبار سیاسی,وضعیت  سرباز ربوده شده

 

اخبار سیاسی - حسینی :
احتمال زنده بودن مرزبان ربوده شده افزایش یافت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تلاش برای آزادی مرزبان ربوده شده خبر داد و گفت: احتمال زنده بودن دانایی‌فر شدت یافته است.

سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت مرزبان ربوده شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل گفت: تلاش‌ها برای آزادی جمشید دانایی فر ادامه دارد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: احتمال زنده بودن دانایی فر شدت یافته است.
 
اضافه می‌شود: هفدهم بهمن 92  چهار سرباز به همراه یک گروهبان در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده شدند که پس از تلاش مسئولان چهار سرباز چندی پیش آزاد شدند ولی جمشید دانایی فر تاکنون آزاد نشده است.

اخبار سیاسی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
بازگشت ۴ مرزبان ربوده شده به کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال حضورخدیرا در بایرن مونیخ افزایش یافت



 

 

احتمال حضورخدیرا در بایرن مونیخ افزایش یافت

هافبک جوان تیم ملی آلمان و اشتوتگارت به جای رئال مادرید به عضویت بایرن مونیخ درخواهد آمد.

تا روز سه‌شنبه گذشته گفته می‌شد سامی‌ خدیرا در آستانه عقد‌ قرارداد با کهکشانی‌های اسپانیایی است. اخبار زیادی نیز در این زمینه چاپ شد؛ ولی در آن تاریخ خدیرا انجام مذاکره و تماس با طرف مذکور را تکذیب کرد.
در ارتباط با این بازیکن 23 ساله که در جام‌جهانی بازی‌های خوبی برای تیم آلمان ارائه کرد، برخی منابع از عقد پیش‌قرارداد میان وی و باشگاه بایرن‌مونیخ گزارش داده‌اند. مطابق این، خدیرا که تا یک سال دیگر با اشتوتگارت قرارداد دارد، تا پایان فصل جاری صبر خواهد کرد و سپس راهی بایرن خواهد شد.
درارتباط با این شایعه مقامات تیم مونیخی هنوز هیچ‌ واکنشی برای تایید یا رد نداشته‌اند.