اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال دفن آیت‌ الله خزعلی در نجف


فرزند آیت‌الله خزعلی گفت: در حال رایزنی برای تدفین پیکر آیت‌الله خزعلی نجف اشرف یا در جوار حرم امام رضا(ع) هستیم.

خبرگزاری آنا: کبری خزعلی در جمع خبرنگاران از احتمال انتقال پیکر آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی به نجف اشرف خبر داد و گفت: در حال تلاش برای انتقال پیکر آیت‌لله خزعلی به نجف اشرف و تدفین ایشان در این شهر مقدس هستیم.

وی همچنین افزود: همچنین آیت‌الله خزعلی به خاکسپاری در مشهد مقدس و در جوار امام هشتم شیعیان علاقه داشتند،که در این باره رایزنی‌های را برای تدفین ایشان صورت دادیم و از سویی دیگر با دفتر آیت‌الله سیستانی مرجع تقلید شیعیان در نجف اشرف نیز تماس‌هایی داشته‌ایم.

فرزند آیت‌الله خزعلی خاطرنشان کرد: آیت‌الله خزعلی ساعت 9 صبح امروز به دلیل تنگی نفس دعوت حق را لبیک گفت.


ویدیو مرتبط :
آیت الله جنتی:آیت الله خزعلی گفت هر شب او را لعنت میکنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محل دفن پیکر آیت الله خزعلی +عکس


مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر آیت‌الله خزعلی روز جمعه در مشهد مقدس برگزار شد.

پارسینه: مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر آیت‌الله خزعلی روز جمعه در مشهد مقدس برگزار شد.

روز جمعه پیکر آیت الله خزعلی نماینده مردم خراسان در مجلس خبرگان رهبری همانند وصیت وی در مشهد تشییع و در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

پیکر این عالم ربانی در رواق دارالزهد حرم مطهر امام رضا(ع) دفن شد. رواق دار الزهد یکی از باشکوه‌ترین و زیباترین رواق‌‌های حرم مطهر است که در جنوب شرقی حرم واقع شده و متصل به رواق تازه ساخت امام خمینی (ره) است.

محل دفن پیکر آیت الله خزعلی +عکس