اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال حمله به سینای مصر


یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ممکن است این رژیم برای مبارزه با آنچه او «داعش» خواند، به شمال مصر حمله کند.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فرانسه به نقل از یک افسر اسرائیلی که هویت وی را فاش نکرد، از احتمال حمله به شمال مصر در صحرای سیناء خبر داد.

این افسر اسرائیلی این حمله را پیشدستانه خواند و مدعی شد که احتمال این حمله به دلیل این است که داعش در صحرای سیناء در حال طرح‌ریزی حملاتی (به اسرائیل) است.

استان سیناء در شمال مصر در ماه‌های گذشته شاهد افزایش اقدامات تروریستی و درگیری ارتش مصر با گروه‌های مسلحی است که سال گذشته میلادی با داعش اعلام بیعت و نام خود از «انصار بیت‌المقدس» را به «ولایت سیناء» تغییر دادند.


ویدیو مرتبط :
به احتمال 90 درصد ملکه افسانه ای مصر در مقبره شاه تووت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذوب آهن راهی امارات شد/ احتمال رویارویی با الزمالک مصر



 

 

 

ذوب آهن راهی امارات شد/ احتمال رویارویی با الزمالک مصر

 

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با هدف برپایی اردوی آماده‌سازی 9 روزه دوشنبه شب راهی امارات شد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ساعت 18 روز دوشنبه برای برپایی اردوی 9 روزه راهی امارات شد و پس از ورود به دبی در "لوتوس گراند هتل" شهر دبی مستقر شد. شاگردان ابراهیم‌زاده در این مدت ضمن برگزاری تمرینات آماده‌سازی سه دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد که به احتمال زیاد در یکی از این دیدارها برابر تیم الزمالک قهرمان مصر به میدان خواهند رفت.

براساس برنامه تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن تا روز یازدهم دی‌ماه تعطیل خواهد بود و از آن تاریخ به مدت 9 روز مراحل آماده سازی این تیم در اصفهان دنبال می شود. مسئولان تیم صدرنشین لیگ برتر ایران با پنج باشگاه مطرح شهر دبی هم برای برگزاری دیدارهای دوستانه مذاکره کرده‌اند که باشگاه‌های الوصل، الشباب و النصر از جمله آنها هستند.

تمرینات این تیم پس از پایان هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تا روز شنبه یازدهم دی‌ماه تعطیل بود و در این مدت برنامه‌های آماده‌سازی این تیم صبح و بعدازظهر در اصفهان برگزار شده است.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با 41 امتیاز در صدرجدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفته است.