اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال بازگشت غبار به اهواز


مدیریت بحران خوزستان درباره وقوع پدیده گرد و غبار در استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

نسیم آنلاین: مدیریت بحران خوزستان درباره وقوع پدیده گرد و غبار در استان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

"وزش باد قابل ملاحظه و گاهی شدید و برخاستن گردوغبار از نیمه‌جنوبی و انتشار آن در سایر استان طی ساعات آینده امروز و احتمال تداوم آن تا بعدازظهر و مواج‌شدن خلیج فارس پیش‌بینی شده است"

در این اطلاعیه خطاب به فرمانداران شهرستان‌های استان آمده است: با توجه به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور و اداره‌کل هواشناسی خوزستان، خواهشمند است دستور فرمایید اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم، اطلاع‌رسانی لازم به همشهریان به خصوص صیادان، لنجداران، صاحبان قایقهای موتوری، کشاورزان، دامداران، عشایر ، افراد دارای مشکلات تنفسی و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر جهت رعایت اصول ایمنی و نکات بهداشتی و نیز سایر اقدامات و تمهیدات لازم و مورد نیاز جهت پیشگیری و یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم معمول داشته و گزارش اقدامات به عمل آمده را به این اداره‌کل اعلام نمایند.


ویدیو مرتبط :
☠ گرد و غبار اهواز ☠

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حنطه به طور توافقی از استقلال اهواز جدا شد/ احتمال بازگشت بختیاری‌زاده قوت گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در نشست ظهر امروزی که در باشگاه استقلال اهواز برگزار شد اعضای هیئت‌مدیره باشگاه و علی حنطه برای قطع همکاری به توافق رسیدند.

در نشست ظهر امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز با علی حنطه طرفین به صورت توافقی به این نتیجه رسیدند که قطع همکاری کنند. در این نشست محمد ملکی، مالک و کارون یعقوبی مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز نیز حضور داشتند. از سیاوش بختیاری‌زاده به عنوان گزینه اصلی جایگزینی حنطه نام برده می‌شود البته مدیرعامل باشگاه بر روی داریوش یزدی و حتی بهروز مکوندی نظر دارد.

 

اخبار ورزشی - تسنیم