اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال بازگشت عطاءالله مهاجرانی به ایران


روزنامه جوان در خبری از احتمال بازگشت وزیر ارشاد دولت اصلاحات به ایران خبر داد.

تابناک: روزنامه جوان در خبری از احتمال بازگشت وزیر ارشاد دولت اصلاحات به ایران خبر داد.

این روزنامه در ادامه آورده است؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که عطاءالله مهاجرانی - وزیر ارشاد دولت اصلاحات- قول‌های مساعد و محکمی را از جانب برخی مسئولان و افراد تأثیرگذار داخلی برای بازگشت بی‌سروصدا به کشور دریافت کرده است.

بر همین اساس، اقدامات چند ماهه اخیر وی؛ نظیر خاتمه کار سایت جرس و بستن حساب‌های کاربری شبکه‌های مجازی از جمله فیس‌بوک، توئیتر، پلاس و کانال تلگرام آن از سوی برخی تحلیلگران، به عنوان زمینه‌سازی برای دستیابی به این هدف ارزیابی شده است.


ویدیو مرتبط :
عطاءالله مهاجرانی، در جشن شاه سعودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال بازگشت آندو به فوتبال ایران



بازگشت آندو به فوتبال ایران, بازگشت آندو,اخبارلیگ برتر

احتمال بازگشت آندو به فوتبال ایران

پس از جدایی آندرانیک تیموریان از تیم فوتبال الخریطیات قطر، این احتمال وجود دارد که هافبک تیم ملی، فصل آینده به لیگ برتر ایران بازگردد.

 

سرژیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا  با بیان این که برادرش در اردوی تیم ملی وضعیت خیلی خوبی دارد، درباره مقصد آینده او پس از جدایی از الخریطیات اظهار کرد: آندو از چندین تیم خارجی و داخلی پیشنهاد دارد اما تصمیم‌گیری درباره مقصد آینده‌اش را به بعد از بازی با کره جنوبی موکول کرده است.

وی ادامه داد: مدیر برنامه‌های آندو مشغول بررسی پیشنهادهاست اما مطمئنا این پیشنهادها پس از بازی با کره جنوبی بیشتر می‌شود.

برادر آندرانیک تیموریان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد که هافبک تیم ملی، فصل آینده در لیگ برتر ایران توپ بزند گفت: بله. احتمال هر چیزی در شرایط فعلی وجود دارد./ایسنا