اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال بازگشت برلوسکنی به دادگاه


یک دادستان ایتالیایی، سیلویو برلوسکنی را به تلاشی هماهنگ‌ برای منحرف کردن مسیر پرونده خود در دادگاه متهم کرده و بدین ترتیب احتمال بازگشت این نخست‌وزیرسابق ایتالیا به دادگاه در ارتباط با پرونده رسوایی جنسی افزایش یافت.

خبرگزاری ایسنا: یک دادستان ایتالیایی، سیلویو برلوسکنی را به تلاشی هماهنگ‌ برای منحرف کردن مسیر پرونده خود در دادگاه متهم کرده و بدین ترتیب احتمال بازگشت این نخست‌وزیرسابق ایتالیا به دادگاه در ارتباط با پرونده رسوایی جنسی افزایش یافت.

 روز سه‌شنبه تیتزیانا سیسیلیانو، دادستان شهر میلان ایتالیا در کنفرانسی خبری گفت که سیلویو برلوسکنی، نخست‌وزیر سابق این کشور در تلاشی هماهنگ قصد داشته تا "مسیر عدالت" را منحرف کند.

به گفته این دادستان، نخست‌وزیر سابق ایتالیا نزدیک به 10 میلیون یورو (11.2 میلیون دلار) به شاهدان پرونده رسوایی جنسی‌اش رشوه پرداخت کرده تا مسیر پرونده را تغییر دهد.

یکی از پرونده‌های برلوسکنی در دادگاه مربوط به اتهام سوءاستفاده وی از قدرت و داشتن رابطه جنسی با دختری زیر سن قانونی در جریان مهمانی‌های غیراخلاقی در ویلای شخصی‌اش است.

به گفته سیسیلیانو، گمان برده می‌شود در جریان این پرونده برلوسکنی مجموعا 34 تن که 21 تن از آنها زن هستند، مدارک جعلی ارائه داده و دچار فساد بوده باشند.

وکلای برلوسکنی گفته‌اند، هدایایی که وی اعطا کرده تنها نشان‌دهنده سخاوت موکلشان است اما سیسیلیانو گفت که این اقدام تنها به منظور سرپوش گذاشتن بر مدارک و شواهد انجام شده است. این رشوه دهی‌ها در اواخر سال 2011 آغاز شدند و تا سال 2015 همچنان ادامه داشته است.

برلوسکنی اوایل سال جاری میلادی پس از آن که دادگاه حکم داد وی نمی‌دانسته که با فردی زیر سن قانون رابطه دارد، از اتهاماتش تبرئه شد.


ویدیو مرتبط :
احتمال بازگشت امتیاز به سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه متمول قطری خواهان مجیدی شد/ احتمال بازگشت فرهاد به فوتبال





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با وجود خداحافظی از فوتبال؛
باشگاه متمول قطری خواهان مجیدی شد/ احتمال بازگشت فرهاد به فوتبال
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با دریافت پیشنهادی از باشگاه متمول قطری در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد.
به گزارش  مهر، درحالیکه به دوران نقل و انتقالات فوتبال در ماه ژانویه نزدیک می‌شویم، یک باشگاه متمول قطری پیشنهاد بسیار خوبی را به فرهاد مجیدی داده و به نظر می‌رسد مهاجم استقلال موافقت اولیه خود را با این پیشنهاد اعلام کرده است.
مجیدی که در تاریخ 7/7/91 با اعلام بیانیه‌ای بصورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد، احتمال دارد با دریافت این پیشنهاد به مستطیل سبز بازگردد.
گفته می‌شود خداحافظی مجیدی تنها برای کاهش حاشیه‌ها تیم استقلال بوده تا تشویق وی از سوی هواداران برای این تیم تهرانی حاشیه ایجاد نکند.
از سوی دیگر فرهاد مجیدی که برای شرکت در دوره مقدماتی مربیگری در انگلستان حضور داشت، پس از اتمام دور نخست این کلاس برای عیادت از "برونو متسو"، سرمربی فرانسوی تیم الوصل امارات به دبی سفر کرد.
متسو پیش از دیدار هفته پیش الوصل برابر عجمان در بیمارستان بستری شد و طبق خبرهای اعلام شده از بیماری سرطان رنج می‌برد. فرهاد مجیدی هم که دوران خوبی را با این مربی در سپری کرد، به دبی رفته است تا از وضعیت این مربی فرانسوی اطلاع پیدا کند./مهر