اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال اکران «گیتا» در تابستان یا پاییز


«گیتا» اولین تجربه بلند سینمایی مسعود مددی است که در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان: «گیتا» اولین تجربه بلند سینمایی مسعود مددی است که در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

مسعود مددی کارگردان سینما در گفت و گو با ما؛ در خصوص آخرین وضعیت «گیتا» جهت اکران گفت: طبق جلسه‌ای که تهیه‌کننده فیلم با احمدی مدیریت موسسه شهر داشته و برنامه‌ریزی انجام شده، احتمالا اواخر تابستان یا اوایل پاییز فیلم اکران خواهد شد.

احتمال اکران «گیتا» در تابستان یا پاییز

مسعود مددی به عنوان کارگردان و مجید شیخ انصاری در مقام تهیه‌کننده با «گیتا» در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

«گیتا» ملودرامی اجتماعی است که محوریت آن را روابط یک مادر و فرزند شکل می‌دهد.در این فیلم بازیگرانی چون مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، نادر فلاح و … نقش‌آفرینی کرده اند.


ویدیو مرتبط :
ارمین 2AFMبه نام نه تابستان نه پاییز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پژو ۲۰۷i ; تابستان 28 میلیون تومان/ پاییز 40 میلیون تومان!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پژو ۲۰۷i ارزان شد

پژو 207i اتومات در بازار پس از ماه ها افزایش قیمت، رنگ ارزانی به خود دید.

پژو 207i اتومات که تا چند روز قبل با قیمتی برابر با 440 میلیون ریال معامله می شد، روز گذشته قیمت خود را به 400 میلیون ریال رساند تا کاهش 40 میلیون ریالی را در کارنامه خود به ثبت برساند.

کاهش قیمت این خودرو در شرایطی رقم خورده که پژو 207i از ابتدای تابستان سال جاری تا کنون گرانی 16 میلیون تومانی را تجربه کرده بود.

این خودرو در ابتدای تابستان قیمتی حدود 28 میلیون تومان داشت در حالی که بهای آن تا مرز 44 میلیون تومان بالا رفته بود، اما 207 بالاخره ترمز افزایش قیمت را کشید و با کاهش چهار میلیون تومانی بهای خود را به 40 میلیون تومان رساند./خبرآنلاین

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران