اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا 25 درصد


وزیر آموزش و پرورش از احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا میزان 25 درصد خبر داد.

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش از احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا میزان 25 درصد خبر داد.

 حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش گفت با توجه به پیگیری‌های فراوان این وزارتخانه و ردیف‌های اعلام شده از سوی دولت، احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا 25 درصد وجود دارد.

 وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش، پنجم فروردین امسال طی بخشنامه‌ای، صدور احکام جدید فرهنگیان و پرداخت مطالبات گذشته فرهنگیان را به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ کرد.

تعیین ضریب حقوق سال 92 مشمولین قانون خدمات کشوری، 966 ریال است؛ بر این اساس ادارات آموزش و پرورش موظفند ترتیبی اتخاذ کنند تا مطالبات استحقاقی حکم افراد نظیر ارتقای رتبه و طبقه شغلی را قبل از اجرای افزایش ضریب حقوق آنان صادر کنند.


ویدیو مرتبط :
افزایش حداقل حقوق سال 1402، بین 20 تا 24 درصد خواهد بود | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر آموزش و پرورش خبر داد/ احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا ۲۵ درصد



افزایش حقوق فرهنگیان,آموزش و پرورش, پرداخت مطالبات گذشته فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش خبر داد

احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا ۲۵ درصد

وزیر آموزش و پرورش از احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا میزان 25 درصد خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های فراوان این وزارتخانه و ردیف‌های اعلام شده از سوی دولت، احتمال افزایش حقوق فرهنگیان تا 25 درصد وجود دارد.

به گزارش فارس، وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش، پنجم فروردین امسال طی بخشنامه‌ای، صدور احکام جدید فرهنگیان و پرداخت مطالبات گذشته فرهنگیان را به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ کرد.

تعیین ضریب حقوق سال 92 مشمولین قانون خدمات کشوری، 966 ریال است؛ بر این اساس ادارات آموزش و پرورش موظفند ترتیبی اتخاذ کنند تا مطالبات استحقاقی حکم افراد نظیر ارتقای رتبه و طبقه شغلی را قبل از اجرای افزایش ضریب حقوق آنان صادر کنند./فارس