اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجیر کردن 3 آدم‌ ربا برای ربودن پسرخاله



زن جوان که با اجیر کردن سه آدم‌ربا، نقشه ربودن و سرقت 900 میلیونی از پسرخاله‌اش را اجرا کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش جام جم، یک ماه قبل پسری جوان هراسان با مراجعه به دادسرای امور جنایی، در شکایتی از ربوده شدن خود توسط افراد ناشناس خبر داد. پسر 34 ساله در شکایتش گفت: من مهندسم و در کار ساخت و ساز ساختمان هستم.

 

خانه ام هم در محله نیاوران است. روز گذشته با خودروی شاسی بلند خود در حال خروج از پارکینگ خانه بودم که دو مرد ناشناس سوار خودرو شدند. آنها سلاحی را روی سرم گذاشتند. همچنین آمپولی را روی رگ گردنم قرار داده و ادعا کردند حاوی ویروس ایدز است و اگر با آنها همکاری نکنم، مرا به این ویروس آلوده می کنند. به همین خاطر مجبور شدم با آنها همکاری کنم. مردان خشن به زور مدارک و کلید خانه ام را گرفتند و بعد از پنج ساعت چرخاندن در خیابان مرا رها کردند. وقتی از دست مردان آدم ربا رها شدم، به خانه ام رفتم و متوجه شدم سارقان حدود 900 میلیون تومان پول و طلا از خانه ام سرقت کرده اند.

با اظهارات مرد ساختمان ساز، تحقیقات برای شناسایی متهمان آغاز شد تا این که مرد جوان بار دیگر با مراجعه به بازپرس پرونده، دخترخاله اش را به عنوان عامل اصلی آدم ربایی و سرقت معرفی کرد. مرد جوان مدعی شد دخترخاله ام فریال وضع مالی خوبی ندارد و قبل از سرقت با اصرار اعضای خانواده ام را به شمال فرستاد. به همین خاطر فکر می کنم او عامل اصلی آدم ربایی باشد.

با شناسایی و دستگیری فریال، او در بازجویی ها به ربودن پسرخاله اش و سرقت از خانه او اعتراف کرد و گفت: همراه همسر و پسردایی ام نقشه سرقت را کشیدیم و خانواده او را همراه خانواده ام به شمال فرستادم. می دانستم او وضع خوبی دارد، به همین دلیل سه آدم ربا را اجیر کردم و نقشه ام را اجرا کردم. بعد از سرقت هم با صحنه سازی قصد داشتم خود را بی گناه نشان دهم.

با اعترافات زن جوان، پنج همدست او نیز شناسایی و دستگیر شده و به آدم ربایی اعتراف کردند.

با اعترافات عامل اصلی آدم ربایی و همدستانش با دستور آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی متهمان بازداشت و تحقیقات برای شناسایی و کشف اموال سرقتی آغاز شد. 

 

 اخبار حوادث -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
قرار با آدم ربا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری سه آدم ربا در میدان آزادی/ ربودن پسر همکار به علت اختلاف حساب



دستگیری سه آدم ربا در میدان آزادی/ ربودن پسر همکار به علت اختلاف حساب

سه پسر آدم ربا که به علت اختلاف حساب با همکارشان پسر 16 ساله او را ربوده بودند، در میدان آزادی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در تشریح جزییات دستگیری آدم ربایان جنوب غرب تهران گفت: ساعت 21 سوم بهمن ماه شخصی به نام "هوشیار.ز"از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 پایتخت اعلام داشت:برادرش "داریوش"16 ساله از مقابل منزلشان در شهرستان اسلامشر توسط سرنشینان یک دستگاه پراید مشکی رنگ ربوده شده است.

رییس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در ادامه افزود:به دنبال این موضوع و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پرونده ای در این کلانتری تشکیل و به سرعت در دستور کار ماموران اطلاعاتی قرار گرفت.

سرهنگ باقری شاد اظهار داشت: ماموران پس از اخذ مشخصات آدم رباها عملیات گشت زنی هدفمند خود را اغاز کردند هنوز دقایقی از اجرای عملیات گشت زنی نگذشته بود که یکی از واحدهای گشتی مشاهده می کند 3 مرد جوان در حالیکه هرکدام از آنان یک قبضه چاقو در دست دارند پسر نوچوانی را کنار یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ نگه داشته و مشغول ضرب و شتم وی هستند.

از آنجایی که ماموران احتمال می دادند این افراد همان اعضای باند آدم ربا ها باشند بلافاصله به خودرو نزدیک شده و در صدد بررسی موضوع برآمدند. هنگامی که ماموران به خودروی متهمان نزدیک شدند پسرنوجوان با مشاهده واحد گشت تقاضای کمک کرد.در همین حین سرنشینان پراید مذکور با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند که طی یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کلانتر 119 مهرآباد جنوبی با اشاره به اینکه در  بازحویی های پلیسی مشخص شد اعضای باند که "جلیل"،"جلال" و "مهدی"نام دارند؛"داریوش" را از اسلامشهر ربوده و سپس با خانواده وی تماس گرفته و درخواست 6 میلیون تومان می کنند که طی هماهنگی با خانواده شاکی در آدرس میدان آزادی قرار گذاشته و منتظر پدر شاکی بودند که با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

باقری شاد در پایان خاطر نشان کرد:طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمان با پدر شاکی همکار بوده و به دلیل اختلاف حسابی که با وی داشتند اقدام به آدرم ربایی کرده اند که در این ارتباط پرنده متهمان برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم آنان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./مهر