اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجساد کشف شده کوشا به ۱۰ نفر رسید



 

اجساد کشف شده کوشا به ۱۰ نفر رسید

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با کشف دو جسد دیگر از مفقود شدگان کشتی "کوشا یک" تعداد اجساد کشف شده این حادثه به ۱۰ نفر رسید.

محمد راستاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشف اجساد دو نفر از سرنشین این کشتی اظهارداشت: اجساد این دو سرنشین توسط یک موتور لنج صیادی در حوالی سکوی نفتی بلال در نزدیکی جزیره لاوان کشف شده است.

وی اظهارداشت: پس از تایید بالگرد تجسس اعزامی به منطقه اعلام شده شناور ناجی جهت انتقال اجساد به منطقه اعزام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اجساد کشف شده جهت شناسایی و طی مراحل قانونی به مسئولین امر تحویل شده اند.

راستاد با بیان اینکه عملیات جستجو جهت کشف اجساد سه نفر دیگر از سرنشینان این شناور ادامه دارد، گفت: عملیات جستجو بعد از حدود گذشت یک هفته از این حادثه همچنان ادامه دارد.... / خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
کشف اجساد بجامانده از یک کشتار دسته جمعی در نیجریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمارقربانیان به‌بیش از۱۱۰۰ نفر رسید



 

 

آمارقربانیان به‌بیش از۱۱۰۰ نفر رسید

 

آمار تلفات زلزله ۶،۹ ریشتری غرب چین كه روز چهارشنبه روی داده بود، به ۱۱۴۴ نفر رسید.بر اساس جدیدترین آمارها،تلفات زلزله ۶،۹ ریشتری در شهر یوشو واقع در استان چینگهای به هزار و ۱۴۴ نفر رسیده است.



مناطق كوهستانی موجود در اطراف شهر زلزله‌زده "یوشو " مانع اصلی وصول گروه‌های امداد و نجات و كمك‌های اولیه به حادثه‌دیدگان است و كمبود دارو و كمك‌های اولیه ناشی از آن احتمال افزایش شمار تلفات را بالا می‌برد.



اكثر كشته‌شدگان زلزله چین را دانش‌آموزان تشكیل می‌دهند چرا كه ساختمان مدارس این منطقه بر خلاف دیگر ساختمان‌های شهر یوشو از استحكام كمی برخوردار بوده‌اند.



گزارش‌های رسیده حاكی از آن است كه این زلزله در نزدیكی مناطق مسكونی روی داده است و ۸۵ درصد ساختمان‌ها و منازل مسكونی این منطقه آسیب دیده و شمار زیادی از ساكنان منطقه زلزله‌زده در زیر آوار مانده‌اند و امكان افزایش شمار قربانیان وجود دارد.



زلزله ۶.۹ ریشتری اوایل صبح چهارشنبه مناطق روستایی و كوهستانی در استان چینگهای در غرب چین را لرزاند كه بر آثر آن بسیاری از ساختمان‌ها فرو ریخته‌اند..../ جام‌جم آنلاین