اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای کنسرت توسط سه بازیگر مشهور سینما


گروه موسیقی «هوران» به سرپرستی بهروز قهاری، كنسرت خود را با حضور جمشید مشایخی، کورش تهامی و لاله اسکندری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می كند.

گروه موسیقی «هوران» به سرپرستی بهروز قهاری، كنسرت خود را با حضور جمشید مشایخی، کورش تهامی و لاله اسکندری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می كند.

جمشید مشایخی در گروه «هوران» دكلمه می كند.

كورش تهامی به عنوان نوازنده دف و لاله اسکندری که پیش از این درعرصه های عکاسی و کاشی روی دیوار شناخته شده است؛ به عنوان کارگردان هنری این کنسرت حضور دارد.

تک نوازی تنبک بهمن رجبی و شاهنامه خوانی امیر صادقی نیز از دیگر بخش های این کنسرت است.

در این برنامه بهروز قهاری با دف، فرهنگ مشتاق با کمانچه، آرام مرتضوی با ساز الکترونیک، پیام رونق با ساز استرالیایی «دی جی ری دو»، مجید برومند با گیتارباس، محسن رحمانی با ویلن سل و محمد بداغی به عنوان آهنگساز ملودیک گروه با تار حضور خواهند داشت.

سعید سلطانی نیز تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارند. اجرای این گروه، تلفیقی از موسیقی ملودیک با موسیقی کوبه ای ایرانی و آفریقایی است.



ویدیو مرتبط :
بازیگر زن مشهور سینما در استادیوم فوتبال!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر مشهور سینما کنسرت اجرا می کند!


مایکل داگلاس در حال حاضر برای اجرای یک کنسرت خصوصی، برنامه ریزی می کند.

آفتاب: مایکل داگلاس در حال حاضر برای اجرای یک کنسرت خصوصی ، برنامه ریزی می کند.

مایکل داگلاس که در جدیدترین فیلم خود با نام "پشت شمعدانی" قرار است نقش یک نوازنده پیانوی بسیار مشهور با نام "لیبراچی"را بازی کند، در یک کنسرت خصوصی مهارتهای خود در نواختن پیانو را به "سودربرگ"، کارگردان فیلم جدیدش نشان خواهد داد.



مایکل داگلاس برای اینکه بتواند این نقش را بازی کند مدتی است که در حال آموختن نوازندگی پیانو است و به همین دلیل سودربرگ، کارگردن این پروژه از این بازیگر با تجربه در خواست کرده است تا برای او پیانو بنوازد و به او نشان بدهد که در این مدت چقدر توانسته است در نواختن این ساز پیشرفت کند. سودربرگ چند مهمان منتخب را نیز به این کنسرت دعوت کرده است.

سودربرگ گفت: "مایکل تصمیم گرفته است تا کار خود را با برگزاری یک کنسرت خصوصی برای من آغاز کند. او عاشقانه و دیوانه وار مشغول یادگیری پیانو است."

این فیلمساز در میان حرف هایش به این نکته اشاره کرد که داگلاس سال ها بود که خیلی دلش می خواست نقش یک پیانیست مشهور و حرفه ای را بازی کند.

سودربرگ به هالیوود ریپورتر گفت: "در سال ۲۰۰۰، زمانی که ما در حال فیلمبرداری پروژه "ترافیک" بودیم، مایکل به من گفت خیلی دوست دارد نقش لیبراچی را بازی کند.