اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای پسر ناصر عبداللهی در «هزار صدا»


یکی از بخش‌های جذاب برنامه‌ی هزار صدا نیز اجرای «نامی عبداللهی» پسر مرحوم ناصر عبداللهی بود.

ایسنا: برگزاری دور تازه‌ی برنامه‌ی «هزار صدا»ی موسیقی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز شد.

در این برنامه که از این پس، دومین و چهارمین شنبه‌ی هر ماه در نیاوران برگزار می‌شود، شش خواننده‌ی جوان آثار خود را به تماشاگران و کار‌شناسان برنامه ارائه کردند و در پایان، نفرات برگزیده از نگاه مخاطبان و کار‌شناسان معرفی شدند.

آرش نصیری، مدیر و مجری این برنامه بود. همچنین مهرداد نصرتی در بخش ملودی و تنظیم، امید حاجیلی در بخش خوانندگی و زهرا عاملی در بخش ترانه و کلام، کار‌شناسی برنامه را برعهده داشتند.

در این برنامه، خواننده‌ها به ترتیب حروف الفبا روی صحنه دعوت شدند. افشین آوید، سجاد بازاج، مرتضی بحیرایی، مرتضی پالیزدار، پاکان و محمد شیرازی، خواننده‌هایی بودند که به ترتیب روی صحنه آمدند.

زهرا عاملی ترانه‌ی قطعه‌ی محمد شیرازی را بهترین ترانه‌ی خوانده‌شده در برنامه دانست. ترانه‌ی این آهنگ را صدف صادقی سروده بود.

در پایان این برنامه نفرات برگزیده به انتخاب کار‌شناسان به این ترتیب انتخاب و معرفی شدند: نفر نخست: پاکان، نفر دوم: محمد شیرازی و نفر سوم: افشین آوید. همچنین محمد شیرازی و پاکان با اختلاف آرای نزدیک به‌عنوان نفرات برگزیده‌ی مردمی انتخاب شدند.

پاکان ترانه‌ای از مرجان زنگنه را روی آهنگی از شهاب مظفری و تنظیم انوشیروان تقوی اجرا کرد و محمد شیرازی، ترانه‌ی صدف صادقی را با ملودی مرتضی لطفی و تنظیم مهدی خیرخواهی را خواند.

یکی از بخش‌های جذاب برنامه‌ی هزار صدا نیز اجرای «نامی عبداللهی» پسر مرحوم ناصر عبداللهی بود.

نامی عبداللهی همراه رامین عبداللهی روی صحنه حاضر شد. او ابتدا قطعه‌ای بندری را با شعری از مرحوم ابراهیم منصفی اجرا کرد و بعد از آن، قطعه‌ای از پدرش را خواند که از ساخته‌های مهرداد نصرتی روی شعری از نیلوفر لاری‌پور بود. هنگام اجرای این قطعه، نصرتی هم به او پیوست و بخش‌های از این آهنگ را با او همخوانی کرد.

در پایان برنامه با حضور محمدعلی بهمنی، لوح‌های یادبودی به کار‌شناسان و مهمانان برنامه اهدا شد.

قرار است از این پس، برنامه‌ی هزار صدا در بخش موسیقی اصیل ایرانی و پاپ در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود و طبق برنامه، دومین شنبه‌ی هر ماه به موسیقی پاپ و چهارمین شنبه‌ی هر ماه به موسیقی اصیل ایرانی اختصاص دارد. برنامه‌ی بعدی موسیقی هزار صدا ۲۶ مهرماه برگزار خواهد شد و در آن، گروه‌های موسیقی اصیل ایرانی به اجرای برنامه می‌پردازند.


ویدیو مرتبط :
اجرای ناصر عبداللهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر ناصر عبداللهی ناغافل خواند+عکس



اخبار فرهنگی - پسر ناصر عبداللهی ناغافل خواند+عکس

مهدی یراحی اولین کنسرت خارج از پایتخت خود را در شهر بندرعباس برگزار کرد. یکی از مهم‌ترین اتفاقات کنسرت بندرعباس، همخوانی یراحی با فرزند زنده‌یاد «ناصر عبداللهی» بود. «نامی عبداللهی» برای اولین بار روی استیج حاضر شد و قطعه «فصل بهار» را با یراحی خواند.

این اجرا سرشار از سورپرایز بود. در بخش از این اجرا مهدی یراحی ناگهان استیج را به شکل سوال‌برانگیزی ترک کرد و با تلفن همراه خود بازگشت. همه سکوت کردند تا ببینند این خواننده که گاه شیطنت‌هایش گُل می‌کند، چه برنامه‌ای دارد. او شماره‌ای را گرفت و تلفن را جلوی میکروفن قرار داد. به محض شنیده شدن صدای سلام «احسان علیخانی» همه او را تشویق کردند. مهدی یراحی به او گفت که اکنون در سالن آوینی بندرعباس هستیم.

 

احسان علیخانی هم از وی درخواست کرد که اگر خانواده زنده‌یاد ناصر عبداللهی در سالن حضور دارند، از «نامی» دعوت کند تا روی استیج آمده و قطعه «فصل بهار» را با هم بخوانند. مردم بندرعباس هم پس از شنیدن این درخواست، فرزند یکی از افتخارات بزرگ شهر خود را با تشویق‌های ویژه تا روی استیج همراهی کردند.

نامی عبداللهی فرزند ناصر عبداللهی روی صحنه همراه با مهدی یراحی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهدی یراحی

 اخبار فرهنگی - جام جم