اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای طرح ویژه پاكسازی دره فرحزاد +عکس


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح ویژه پاكسازی دره فرحزاد از لوث وجود معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر، از دستگیری 200 معتاد و خرده‌فروش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح ویژه پاكسازی دره فرحزاد از لوث وجود معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر، از دستگیری 200 معتاد و خرده‌فروش خبر داد.

سرهنگ سعید لیراوی با اشاره به این كه این طرح در ادامه طرح امنیت محله محور به مرحله اجرا در آمد افزود: بر این اساس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با همكاری تعدادی از یگان‌های دیگر پلیس تهران ظهر چهارشنبه با حضور در دره فرحزاد نسبت به پاكسازی دره فرحزاد از لوث وجود معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر اقدام و ضمن دستگیری 200 نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مواد افیونی نیز از این متهمان كشف و ضبط كردند.

وی با تاكید بر این كه از ابتدای سال جاری تا كنون شش مرحله طرح پاكسازی و جمع آوری معتادان در این محدوده به اجرا درآمده است افزود: با توجه به اینكه مراكز ترك اعتیاد مجاز با گنجایش كافی در تهران وجود ندارد، اكثر این افراد پس از طی مدتی برای مصرف و تهیه مواد مجددا به این محل بازمی‌گردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ  گفت: طرح‌های پاكسازی در محدوده فرحزاد بنا به درخواست شهروندان و اهالی محل انجام شده و قطعا اجرای چنین طرح‌هایی در كاهش بحث مصرف مواد افیونی و حضور معتادان در این منطقه موثر است.

لیراوی در خصوص روند ترك اعتیاد افزود: یك معتاد حداقل سه ماه نیازمند تحت نظر بودن پزشك و سه ماه روان درمانی است تا بتواند اعتیاد خود را ترك كند كه با توجه به تعداد كم كمپ‌های مجاز، این امر مشاركت نهادها و سازمان‌های مرتبط را می‌طلبد.

وی در پایان به كشف مقادیر معتنابهی مواد مخدر صنعتی و سنتی در طرح ویژه پاكسازی دره فرحزاد اشاره و خاطرنشان كرد: اجرای این طرح در روزهای آتی نیز در این منطقه ادامه خواهد داشت.   



































ویدیو مرتبط :
اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجموعه عکس: اجرای طرح‌ امنیت محله محور


اجرای طرح‌های امنیت محله محور با حضور سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی پایتخت برگزار شد.