اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای طرح زوج و فرد در كرج از امروز


رییس پلیس راهور استان البرز گفت: طرح زوج و فرد از امروز اول اسفندماه در محدوده‌های اعلام شده شهر کرج اجرایی می‌شود.

خبرگزاری مهر:  رییس پلیس راهور استان البرز گفت: طرح زوج و فرد از امروز اول اسفندماه در محدوده‌های اعلام شده شهر کرج اجرایی می‌شود.

سرهنگ حبیب کمالوند اظهار كرد: پلیس راهور حداکثر توان خود را برای اجرای دقیق این طرح به کار گرفته و در این راستا 9 تیم گشتی و 24 پلیس پیاده و مستقر در خیابان های اصلی بر اجرای کامل این طرح نظارت خواهند داشت.


وی تصریح كرد: این طرح که تا پایان سال ادامه خواهد داشت از چهارراه دولت آباد آغاز شده و مسیرهای میدان توحید، میدان قدس، سه راه نهضت، بلوار چمران، بلوار شورا، تقاطع غیرهمسطح جانبازان، بلوار کاج، تقاطع غیرهمسطح آزادگان، بلوار شهید مطهری، تقاطع شهدای روحانی، بلوار جمهوری، میدان سپاه، میدان والفجر و بلوار علامه جعفری را پوشش می‌دهد. طرح زوج و فرد در معابر پر تردد کرج از اول اسفندماه از ساعت 6:30 صبح تا 20:30 اجرایی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
شکست طرح زوج و فرد با موقعیت مکانی کلینیک تخصصی مدرن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای سراسری طرح زوج و فرد از اول اسفند



 

 

اجرای سراسری طرح زوج و فرد از اول اسفند

 

شورای عالی ترافیك كشور در جلسه روز چهارشنبه خود اجرای سراسری طرح زوج و فرد در پایتخت از ابتدای اسفند ماه را تصویب كرد. به گزارش ایسنا، در جلسه امروز شورای عالی ترافیك شهرهای كشور كه با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برگزار شد، مقرر شد: طرح «زوج و فرد» از ابتدای اسفند ماه در شهر تهران به صورت سراسری اجرا شود.

 

 

همچنین شورای عالی ترافیك تصویب كرد: طرح «زوج و فرد» تا پیش از اسفند ماه در محدوده فعلی اجرا شود.

براساس یكی دیگر از بندهای این مصوبه، محدوده جدید زوج و فرد از ابتدای سال آینده به صورت دائمی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

محدوده طرح جدید زوج فرد از شمال به بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری، بزرگراه شهید دوران و بزرگراه بسیج، از جنوب بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و بزرگراه شهید چمران محدود می‌شود..../ایسنا