اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای طرح امنیت محله محور در تمام استان‌ها


جانشین فرمانده ناجا گفت: طرح‌های امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها اجرا می‌شود و در آینده نیز طرح‌هایی داریم که با کمک مردم بتوانیم نظم و امنیت هر چه بیشتری را در محله‌ها شاهد باشیم.

خبرگزاری فارس: سردار حسین اشتری جانشین فرمانده ناجا در مورد طرح‌های امنیت محله‌محور اظهار داشت: طرح‌های امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: طی هماهنگی که با مسئولان محلات از جمله ائمه جماعات، شورای شهر یا شورای روستای محلات داشته‌ایم اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

سردار اشتری در رابطه با اینکه مردم در این زمینه همکاری‌های خوبی با پلیس داشته‌اند، گفت: به مردم توصیه می‌کنیم که به همکاری خود ادامه دهند چرا که به نفع خود و خانواده‌هایشان است.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به سؤال دیگری در مورد استفاده از مردم محلی در طرح امنیت محله‌محور گفت: حتماً ما مشارکت مردمی را داریم و در آینده هم طرح‌هایی داریم که با کمک مردم بتوانیم نظم و امنیت بیشتری را در محله‌ها شاهد باشیم.


ویدیو مرتبط :
اجرای طرح پایش معادن شن و ماسه استان تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجموعه عکس: اجرای طرح‌ امنیت محله محور


اجرای طرح‌های امنیت محله محور با حضور سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی پایتخت برگزار شد.