اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای دوباره «چرا رفتی» در تهران


تهیه‌کننده مجموعه كنسرت‌های «چرا رفتى» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگى همایون شجریان از اجرای دوباره این کنسرت در تالار بزرگ وزارت کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: تهیه‌کننده مجموعه كنسرت‌های «چرا رفتى» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگى همایون شجریان از اجرای دوباره این کنسرت در تالار بزرگ وزارت کشور خبر داد.

محمد حسین توتونچیان با اعلام این خبر افزود: كنسرت «چرا رفتى» بعد از ١٢ اجرا و فروش بیش از ٣٨ هزار بلیت و با توجه به استقبال بى نظیر هنردوستان در روزهاى ٢٩ و ٣٠ مهر در تهران و در تالار وزارت كشور روى صحنه خواهد رفت.

وی گفت: تور این كنسرت در شهرستان ها در حال اجراست و پس از اجرا در شیراز و رشت، در تاریخ ٤ مهرماه در اراك، ٦ و ٧ و ٨ مهرماه در ارومیه و ١٣ و ١٤ و ١٥ مهرماه در كرمانشاه میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

این کنسرت شامل تمامی قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» و دو قطعه خارج از آلبوم است و سهراب پورناظری به عنوان تکنواز کمانچه گروه را همراهی می کند.

حسین رضایی نیا نوازنده سازهای کوبه ای، آیین مشکاتیان نوازنده سازهای کوبه ای، مهیار طریحی نوازنده سنتور، تینا جامه گرمی نوازنده ویلن، علی جعفری پویان نوازنده ویلن،سهراب برهمندی نوازنده ویولا، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل، سپند دادبه نوازنده عود، خورشید دادبه نوازنده تار و آرین کشیشی نوازنده گیتار باس در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
رفتی؟؟؟؟؟؟:((اجرای زنده اهنگ رفتی با صدای علی زندوکیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«چرا رفتی» شجریان دوباره در تهران


همایون شجریان و تهمورس پورناظری که در حال برگزاری تور کنسرت «چرا رفتی» در شهرستان هستند، در پایان این تور، بار دیگر در تهران روی صحنه خواهند رفت.

خبرگزاری ایسنا: همایون شجریان و تهمورس پورناظری که در حال برگزاری تور کنسرت «چرا رفتی» در شهرستان هستند، در پایان این تور، بار دیگر در تهران روی صحنه خواهند رفت.

کنسرت «چرا رفتی» مربوط به اجرای قطعات آلبوم «نه فرشته‌ام؛ نه شیطان» اثر تهمورس پورناظری است که برای اولین‌بار مردادماه امسال در تهران و در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت. این کنسرت که پنج شب در تهران اجرا شد، اول و دوم آبان‌ماه و هر شب در دو سانس در تالار وزارت کشور تکرار خواهد شد.

سهراب پورناظری در این کنسرت، کمانچه خواهد نواخت و حسین رضایی‌نیا (سازهای کوبه‌ای)، تینا جامه‌گرمی (ویلن)، علی جعفری‌پویان (ویلن)، آیین مشکاتیان (سازهای کوبه‌ای)، مهیار طریحی (سنتور)، سهراب برهمندی (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، سپند دادبه (عود)، احسان فرامرزی (گیتار)، میلاد محمدی (تار)، خورشید دادبه (تار) و آرین کشیشی (گیتار باس) از دیگر هنرمندانی خواهند بود که در این کنسرت هنرنمایی خواهند کرد.

آلبوم «نه فرشته‌ام؛ نه شیطان» اسفندماه سال گذشته منتشر شد.