اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای حکم قطع دست و پا در مشهد


صبح روز گذشته، حکم یکی دیگر از اعضای باند سرقت مسلحانه از بانک‌های مشهد در زندان مرکزی این شهر اجرا شد.

روزنامه خراسان: صبح روز گذشته، حکم یکی دیگر از اعضای باند سرقت مسلحانه از بانک‌های مشهد در زندان مرکزی این شهر اجرا شد.

«مهدی - ر» که پس از انجام چند فقره سرقت مخوف همراه با تیراندازی، دستگیر شده بود، از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی به قطع انگشتان دست راست و بخشی از پای چپ محکوم شد که این حکم با حضور مسئولان اجرای احکام به اجرا درآمد.


ویدیو مرتبط :
حکم قطع دست از زبان قران !!!!خیلی جالبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای حکم حد قطع پا و دست دو سارق مسلح


حکم سارقی دیگر نیز که به اتهام چند فقره سرقت حدی در حوزه قضایی خنج به قطع ید محکوم شده بود در اجرای نیابت واصله و با دستور دادستان مرکز استان در زندان عادل‌آباد اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس، حد قطع پای سارق مسلح بانک‌های شیراز که در دادگاه انقلاب اسلامی این شهرستان صادر شده بود، با دستور علی القاصی‌مهر ـ دادستان شیراز ـ در محل زندان عادل‌آباد به مرحله اجرا درآمد.

حد قطع ید این سارق مسلح نیز قبلا اجرا شده بود. حکم سارقی دیگر نیز که به اتهام چند فقره سرقت حدی در حوزه قضایی خنج به قطع ید محکوم شده بود در اجرای نیابت واصله و با دستور دادستان مرکز استان در زندان عادل‌آباد اجرا شد.

دادستان شیراز اجرای حدود شرعی را در راستای برخوردهای قاطع دستگاه قضایی با جرایم، مهم خواند و اظهار كرد: دستگاه قضایی فارس در برخورد شدید با جرایم مهم و اجرای حدود الهی مصمم خواهد بود.

وی حتمیت و جدیت در اجرای احکام و حدود شرعی را یکی از راهکارهای پیشگیری کیفری در وقوع جرایم مهم و خطرناک خواند و اجرای این احکام را درس عبرتی برای مجرمان سابقه‌دار دانست.

منبع: ایسنا