اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای حکم شلاق دو شرور در تهران


اجرای حکم شلاق دو نفر از اراذل و اوباش شهرستان قدس به جرم اخلال در نظم عمومی، چاقو کشی، ایجاد رعب و وحشت و شرارت متعدد، با حضور مسئولان قضایی و انتظامی در ملاء عام انجام شد.

خبرگزاری مهر: اجرای حکم شلاق دو نفر از اراذل و اوباش شهرستان قدس به جرم اخلال در نظم عمومی، چاقو کشی، ایجاد رعب و وحشت و شرارت متعدد، با حضور مسئولان قضایی و انتظامی در ملاء عام انجام شد.

سرهنگ حجت الله کرمی زند در حاشیه این مراسم ظهر امروز در گفتگویی اظهار داشت: با دریافت اخباری مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی، چاقو کشی و شرارت از سوی دو شرور به نام "م-ی" و "ع–ت" دستگیری و شناسایی متهمان در دستور کار پلیس شهرستان قدس قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهمین نامبرده، که از قضا از اراذل و اوباش مشهور بودند، پس از تخریب چند دستگاه خودرو در یکی از خیابانهای این شهرستان، توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قدس شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول افزود: پس از دستگیری متهمان توسط پلیس روانه زندان و با حکم دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان قدس متهمان به 74 ضربه شلاق در انظار عمومی محکوم شدند.

این گزارش حاکیست،با صدور حکم قضایی مراسم شلاق زنی با پوشش کامل پلیس، پس از خوانده شدن حکم توسط رئیس اجرای احکام دادگستری در ملاءعام به اجرا درآمد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مردم از عملکرد فرماندهی انتظامی و دستگاه قضایی را جهت ارتقاء امنیت و آسایش فراهم آورد.

سرهنگ کرمی زند در پایان افزود: پلیس و دستگاه قضائی با عزم و اراده ­ای جدی و راسخ مصمم هستند تا با شدت هر چه بیشتر با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد نموده و احساس آسایش و آرامش را در سطح شهرستان حاکم کنند.


ویدیو مرتبط :
حکم حبس و شلاق برای یک شیعه عربستانى به دلیل اقامه نماز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای حکم شلاق دو شرور در ملاعام


رییس دادگاه عمومی بخش چمستان از محکومیت 2 متهم به شلاق تعزیری در ملا عام به دلیل اخلال در نظم عمومی، شرارت، درگیری و سلب آسایش مردم خبر داد.

عصر ایران: رییس دادگاه عمومی بخش چمستان از محکومیت 2 متهم به شلاق تعزیری در ملا عام به دلیل اخلال در نظم عمومی، شرارت، درگیری و سلب آسایش مردم خبر داد.

مسلم زاده گفت: 2 نفر به هویت ک-الف فرزند اکبر و م-م فرزند مالک به اتهام اخلال در نظم عمومی، شرارت، درگیری و سلب آسایش مردم محکوم به تحمل 40 شلاق تعزیری شدند و حکم نامبردگان در ملا عام اجرا شد.