اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای حکم اعدام دو شرور در ملاءعام


دو شرور به نام های ˈوحید - قˈ معروف به وحید یاغی 24 ساله و ˈبهمن موسویˈ 22 ساله صبح روز چهارشنبه در ملاء عام در منطقه رسالت شهر همدان اعدام شدند.

خبرگزاری ایرنا: دو شرور به نام های ˈوحید - قˈ معروف به وحید یاغی 24 ساله و ˈبهمن موسویˈ 22 ساله صبح روز چهارشنبه در ملاء عام در منطقه رسالت شهر همدان اعدام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در این ارتباط گفت: این دو شرور از اراذل و اوباش شناسنامه دار هستند که جرایم زیادی در چند سال گذشته در پرونده آنها ثبت شده است.

سرهنگ 'رسول مرادی' افزود: این افراد پس از چندین مرحله شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم با استفاده از سلاح های سرد از جمله شمشیر، قمه و چاقو و آزار و اذیت شهروندان توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: پس از چندین مرحله رسیدگی به پرونده این دو شرور و تنفیذ احکام در نهایت با رای نهایی برای عبرت سایر افراد شرور امروز این حکم به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: بیش از 15 فقره شرارت و جرایم خشن و خاص در پرونده این دو شرور ثبت شده که برای نمونه می توان ورود به منزل شهروندان و اقدام به تعرض به نوامیس آنان که با مقابله افراد خانواده مواجه شدند، اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: این اراذل و اوباش شناسنامه دار همچنین اقدام به چندین مرحله راه بندان به ویژه مسدود کردن بلوار ارم شهر همدان و انجام برخی جرایم خشن در باغ ها و محله های حاشیه شهر کرده بودند.

سرهنگ مرادی ابراز امیدواری کرد: اجرای این حکم در ملاء عام موجب عبرت سایر مجرمان شده و آنها دست از اعمال ننگین و مجرمانه خود بردارند در غیر اینصورت دستگاه های انتظامی و امنیتی با هر گونه اخلال و بی نظمی و شرارت به شدت برخورد می کنند.


ویدیو مرتبط :
بخشش محکوم به اعدام پس از اجرای حکم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای حکم اعدام 2 شیطان صفت در ملاءعام



اجرای حکم اعدام 2 شیطان صفت در ملاءعام

دو پسر متجاوز که با ربودن دو خواهر آنها را در باغی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، صبح امروز در ملاء عام اعدام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته دو خواهر با مراجعه به اداره آگاهی کرج راز جنایت دو پسر شیطان صفت را فاش کردند. آنها در شکایت خود مدعی شدند به عنوان مسافر سوار یک خودروی شخصی شده که پس از طی مسافتی دو پسر جوان که سرنشین خودرو بودند با تهدید ما را به باغی در حوالی برغان برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

پس از طرح این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با تجسس های گسترده دو پسر جوان را دستگیر کردند که متهمان در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.دو پسر جوان پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شده که با اعتراض آنها به حکم مجازاتشان پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

 

با تایید حکم در دیوان عالی کشور پرونده برای اجرا به دادسرا بازگشت و با انجام مقدمات اجرای حکم، دو پسر متجاوز صبح امروز در چهارراه گلزار کرج به دار مجازات آویخته شدند.

 

قاضی فرهادی، دادستان کرج در حاشیه اجرای این حکم به خبرنگار مهر گفت : متجاوزان و مزاحمان نوامیس بدانند دستگاه قضایی با آنها به طور قاطع برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد با اقدامات مجرمانه خود امنیت جامعه را به خطر بیاندازند.وی افزود: افرادی که فکر مجرمانه در سر دارند نیز از اجرای این حکم درس عبرت گرفته و قبل از هر اقدامی مجرمانه توبه کنند./مهر