اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای تک خوانی زنان کار دست جنتی داد


مسئول هیئت خانواده شهدا و ایثارگران با بیان اینکه بر خلاف عرف، شرع و قانون وزارت ارشاد در اقدامی بی سابقه مجوز اجرای تک خوانی زنان در تالار وحدت را صادر کرده است گفت: هیئت خانواده شهدا و ایثارگران نامه ای همراه با تصاویر و فیلم های منتشر شده این تکخوانی را به دادستان تهران ارجاع داد.

خبرگزاری مهر: مسئول هیئت خانواده شهدا و ایثارگران با بیان اینکه بر خلاف عرف، شرع و قانون وزارت ارشاد در اقدامی بی سابقه مجوز اجرای تک خوانی زنان در تالار وحدت را صادر کرده است گفت: هیئت خانواده شهدا و ایثارگران نامه ای همراه با تصاویر و فیلم های منتشر شده این تکخوانی را به دادستان تهران ارجاع داد.

داوود براتی افزود: بعد از 10 روز دادستانی تهران با بررسی اسناد و تصاویر پرونده ای را با عنوان انتشار عکس و تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی و صدور مجوز تک خوانی برای زنان در محفلی که مردان هم حضور دارند در شعبه 4 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تشکل داده است.

براتی گفت: البته این شکایت و تشکیل پرونده مراحل اولیه خود را طی می کند و وزیر ارشاد باید پاسخگوی دادسرا باشد.


ویدیو مرتبط :
پاسخ جنتی در مورد تک خوانی زنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنتی در مراسم تک‌ خوانی زنان نبود


روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که درج مطلب در برخی رسانه ها با عنوان «شایعه حضور وزیر ارشاد در مراسم تک خوانی زنان!»، به کلی عاری از صحت بوده و صرفا یک شایعه بی پایه و اساس است.

خبرگزاری ایرنا: روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که درج مطلب در برخی رسانه ها با عنوان «شایعه حضور وزیر ارشاد در مراسم تک خوانی زنان!»، به کلی عاری از صحت بوده و صرفا یک شایعه بی پایه و اساس است.

در این اطلاعیه آمده است: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (سه شنبه شب) در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشته و خبر شرکت ایشان در مراسم خانه فرهنگ ایران نوعی خبرسازی مجعول است.

بر همین اساس ضمن تاکید بر رعایت اصول اخلاق حرفه ای ضرورت دارد آن رسانه قبل از انتشار هرگونه خبر از صحت و سقم آن آگاهی کامل پیدا کرده و از حاشیه سازی و دامن زدن به این قبیل موضوع های چالش برانگیز خودداری کند.