اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای توافقنامه سطح خدمات اینترنت




اجرای توافقنامه سطح خدمات اینترنت/ استفاده از فناوریهای نوین در زیرساخت

 

 

اجرای توافقنامه سطح خدمات اینترنت

 

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به برداشتن گام های موثر در استفاده از فناوری های نوین در این شرکت بر لزوم توجه جدی به اجرای توافقنامه سطح دسترسی به خدمات اینترنت (SLA ) تاکید کرد.

 


محمود خسروی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: اولویت شرکت ارتباطات زیرساخت فراهم کردن ارتباطی امن و پایدار بوده که در این میان بحث SLA بیش از پیش اهمیت می یابد.

 


وی با بیان اینکه برای استفاده از فناوری های جدید در شرکت ارتباطات زیرساخت گام های موثری برداشته شده است، گفت: از این پس نیز باید همگام با نیازهای جدید حرکت کنیم.

 


خسروی گفت: با توجه به تفکیک شرکت مخابرات ایران از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در پی آن تفکیک سرمایه ها نیاز به مرزبندی های جدید احساس می شود.

 


وی با تاکید بر اهمیت ایجاد تعامل سازنده با مشتریان یکی از مهمترین مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت را اپراتورها عنوان کرد که باید براساس حفظ حقوق طرفین با آنها رفتار شود.

 


مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، خصوصی شدن مخابرات را یک اتفاق مهم خواند و گفت: باید امکانات مورد نیاز اپراتورهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تامین شود.

 


وی با تاکید بر اینکه حجم عظیمی از کار در حوزه زیر ساخت ارتباطی کشور وجود دارد افزود: در این راستا باید برنامه های پیشین را پیگیری کرد، نیازهای جدید را شناخت و همگام با آن حرکت کرد. توسعه تمام اپراتورهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در گرو توسعه شرکت ارتباطات زیر ساخت است.

 


محمود خسروی پیش از این معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود..../  خبرگزارى مهر

 


ویدیو مرتبط :
1392/09/07:ما نسبت به اجرای این توافقنامه بسیار هوشیار هستیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای شبکه ملی اینترنت...



 

اجرای شبکه ملی اینترنت در سال ۸۹/ افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت

 

 

اجرای شبکه ملی اینترنت

 

 

معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت از اجرای شبکه ملی اینترنت در سال آینده و افزایش دو برابری ظرفیت شبکه زیرساخت کشور خبر داد و گفت: سال آینده ظرفیت شبکه ارتباطات زیرساخت به چهار برابر فعلی افزایش می یابد.

 


محمدعلی آریانیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت فعلی شبکه ارتباطات زیرساخت با اعلام این خبر گفت: با ارتقای شبکه زیرساخت، ظرفیت پهنای باند بین الملل به ۲۲گیگابیت در ثانیه و ظرفیت پهنای باند داخلی به ۳۵ گیگابیت در ثانیه رسید.

 


وی خاطرنشان کرد: با اجرای شبکه ملی اینترنت (IP) در سال آینده ظرفیت فعلی شبکه ارتباطات زیرساخت کشور به چهار برابر ظرفیت فعلی افزایش می یابد.

 


به گفته معاون فناوری اطلاعات شرکت ارتباطات زیرساخت، مناقصه اجرای شبکه ملی IP درسال جاری برگزار شد و پیمانکار این پروژه در حال نصب تجهیزات این شبکه است و طبق پیش بینی های انجام شده شبکه ملی IP در ۶ ماهه نخست سال ۸۹ به بهره برداری می رسد و عملیاتی می شود.

 


اجرای شبکه ملی اینترنت (IP) در لایه های Core و سوپر Core برای توسعه و ارتقای زیرساخت های اطلاعاتی کشور و با هدف پیاده سازی اهداف کمی و کیفی برنامه چهارم توسعه در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت.

 


این پروژه برای اولین بار در سال ۸۴ به مناقصه گذاشته شده بود که به جمع بندی نرسید و برای سه بار تجدید مناقصه شد.