اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجرای اولین حکم بازداشت اداری یک یهودی تندرو در اسرائیل (+عکس)



وی نخستین یهودی تندرویی است که براساس قانون بازداشت اداری در زندان به سر می‌برد. بازداشت اداری پیشتر محدود به فلسطینی‌ها بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نخستین دستور بازداشت اداری یکی از یهودیان تندرو را در پی سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی «مئیر اتینگر» شهرک‌نشین اسرائیلی‌ و رهبر یگ گروه تندروی یهودی که مسئول آتش کشیدن کلیسای معجزه نان و ماهی حضرت عیسی (ع) در نزدیکی دریاچه طبریه بود، بازداشت کردند.

 

اخبار,اخباربین الملل , گروه تندروی یهودی


وی نخستین یهودی تندرویی است که براساس قانون بازداشت اداری در زندان به سر می‌برد. بازداشت اداری پیشتر محدود به فلسطینی‌ها بود.

مدت بازداشت او تا روز یکشنبه تمدید شده است.

دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک تندروی دیگری در رابطه با پرونده سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی بازداشت شده است.

سخنگوی خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد که این یهودی عضو یک سازمان تندرو بوده است.به گفته مسئولان رژیم صهیونیستی "مئیر اتینگر، افیار سلونیم و مردخای مایر" سه یهودی تندرویی هستند که دادستان کل رژیم صهیونیستی با بازداشت اداری آن ها موافقت کرده است. مدت بازداشت اداری شش ماه است.

براساس قانون رژیم صهیونیستی می‌توان یک مظنون را حتی بدون تفهیم اتهام به موجب بازداشت اداری به مدت شش ماه بازداشت کرد و این شش ماه می‌تواند از طرف مسوولان نظامی برای دوره نامشخصی تمدید شود. حدود 379 اسیر از میان 5686 اسیر فلسطینی تحت بازداشت اداری در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند.

دولت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با اجرای قانون بازداشت اداری تندروهای یهودی موافقت کرد.


 اخبار  بین المل  -   ایسنا


ویدیو مرتبط :
حکم بین المللی بازداشت قذافی صادر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ اجرای حکم اعدام 4 متجاوز به عنف (18+)