اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجبار زنان موصلی به جهاد نکاح!



اخبار,اخبار بین الملل ,جهاد نکاح

 

اخبار بین الملل - اجبار زنان موصلی به جهاد نکاح!

شاهدان عینی در استان موصل از اجبار شماری از زنان موصلی به جهاد نکاح توسط تروریست‌های داعش و خودکشی برخی از این زنان خبر می دهند.

به گزارش پایگاه عراقی الیوم الثامن، شاهدان عینی در استان موصل روز گذشته از وقوع مسائل رعب انگیز و دهشتناک توسط گروه تروریستی داعش خبر دادند.

بنابراین گزارش، برخی سرکردگان داعش طی روزهای اخیر زنان موصلی را مجبور جهاد نکاح کرده اند.

بر این اساس، گروه تروریستی داعش با استفاده از بلندگوهایی در برخی نقاط موصل از مردم می خواهند که زنانشان را به ازدواج نیروهای داعش درآورند.

گفته می شود داعشی ها در شهر موصل دادگاهی را تشکیل داده و کسانی را که از ازدواج دخترانشان با اعضای داعش جلوگیری می کنند را به بدترین نحو مجازات می کنند.

این منابع اعلام کردند که تاکنون 4 زن عراقی پس از مجبور شدن به جهاد نکاح با تروریستها در موصل، خودکشی کرده اند.
اخبار بین الملل - مهر

 


ویدیو مرتبط :
مستند جهاد نکاح 18+ اعترافات تکان دهنده زنان بازگشته از جهاد نکاح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر تکان دهنده از آغاز جهاد نکاح داعش با زنان موصل




 اخبار بین الملل  - تصاویر تکان دهنده از آغاز جهاد نکاح داعش با زنان موصل

 تروریست های داعش، ساکنان موصل را که از معرفی دختران خود خودداری کنند، به حکم دادگاه شرعی (!) خود به اعدام تهدید کرده اند.

به گزارش روزنو، با پایان مهلت نام نویسی زنان موصلی برای جهاد نکاح، فهرست اسامی این زنان برای آغاز این ازدواج اجباری تکمیل شد.


 تروریست های داعش زنان موصل را مجبور کردند تا با مراجعه به دفاترازدواج این گروهک، با مردان آماده جهاد نکاح، آشنا شوند. 


تروریست های داعش، زنان موصل را تهدید کرده اند در صورتی که خود را تسلیم آنها نکنند، به قتل خواهند رساند و این تهدید، زنان موصلی را در حالت روحی - روانی سختی قرار داده است.


   بنابر این گزارش، فهرست اسامی زنان موصل هم اکنون آماده شده و در روزهای آینده، این زنان به ازدواج تروریست های داعش در می آیند. این در حالی است که زنانی که از فرمان این گروه سرپیچی کنند، در ملاء عام شلاق می خورند و در صورت نیاز، به فجیع ترین شکل ممکن آبروی آنها می رود.

 

اخبار,اخباربین الملل ,جهاد نکاح داعش با زنان موصل

 

اخبار,اخباربین الملل ,جهاد نکاح داعش با زنان موصل

 

اخبار,اخباربین الملل ,جهاد نکاح داعش با زنان موصل

 اخبار بین الملل - روز نو