اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجازه تلویزیون به پخش صدای علیرضا قربانی


با انجام اصلاحاتی از شعر تیتراژ پایانی سریال «سال های ابری» این قطعه از امشب پخش خواهد شد.

بانی فیلم: با وجود گذشت دو هفته از پخش مجموعه تلویزیونی «سال های ابری» به کارگردانی مهدی کرم پور و تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی، تلویزیون سرانجام با انجام اصلاحاتی روی شعر افشین یداللهی با پخش قطعه پایانی این سریال موافقت کرد.

علیرضا قربانی که پیش از این در دو همکاری مشترک با فردین خلعتبری و افشین یداللهی تیتراژهای به یادماندنی چون «شب دهم» و «مدار صفر درجه» را برای تلویزیون خوانده، این بار با آماده سازی قطعه «سال های ابری» امید می رود اثری در خور توجه روی آنتن رود.

طبق خبر هفته گذشته «بانی فیلم» درباره این قطعه از قربانی، تلویزیون اصلاحاتی را به شعر یداللهی وارد دانسته و گویا با وساطت شخص محمدرضا جعفری جلوه و مذاکراتی که گروه سازنده این سریال با شورای شعر تلویزیون داشتند این مشکل مرتفع شده است. ضمن اینکه این قطعه قرار است در کنسرت اول بهمن قربانی نیز اجرا شود.

پخش سریال کرم پور طبق برنامه ریزی ها طی هفته آینده به پایان می رسد و طبق شنیده های خبرنگار ما، درصد بالایی از آمار بینندگان را به خود اختصاص داده است.


ویدیو مرتبط :
آواز فوق العاده زیبای علیرضا قربانی | اوج صدای علیرضا قربانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارکستر ملی «شب دهم» را با صدای علیرضا قربانی اجرا می کند



ارکستر ملی «شب دهم» را با صدای علیرضا قربانی اجرا می کند

 

ارکستر ملی  شب دهم,کنسرت شب دهم

 

موسیقی ما - ارکستر موسیقی ملی ایران کنسرت خود را با عنوان «شب دهم» ۵ و ۶ مردادماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند. به گزارش سایت موسیقی ما به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، در این کنسرت که با عنوان «شب دهم» برگزار می‌شود ارکستر موسیقی ملی ایران به خوانندگی علیرضا قربانی به روی صحنه می‌رود و اثر موسیقایی «شب دهم» را بر اساس اثر جاودانه حسن فتحی اجرا می‌کند.

 

در این کنسرت موسیقی قسمت‌های مختلف سریال شب دهم همراه با تصانیف شب دهم و دو تصنیف جدید توسط ارکستر و علیرضا قربانی اجرا خواهد شد که کلیه اشعار این قطعات از سروده‌های افشین یداللهی است.

 

این کنسرت، اولین اجرای ارکستر موسیقی ملی ایران است که در تمامی لحظات اجرا با تصویر همراه خواهد بود به گونه‌ای که در حین اجرای رپرتوار شب دهم تصاویری از این سریال نیز در پشت ارکستر پخش خواهد شد.

 

بنابراین گزارش، فروش بلیت‌های کنسرت ارکس‌تر موسیقی ملی ایران از فردا دوشنبه ۱۲ تیرماه به دو روش اینترنتی و گیشه‌ای آغاز خواهد شد به گونه ‌ای که علاقمندان می‌توانند از طریق سایت  www. 3670. ir با انتخاب صندلی بلیت مورد نظر خود را خریداری و یا به مراکز فروش همچون پرشیا، پارت، دارینوش، آوای باربد، سلفا، سیاه و سفید، نگین و سامانه مراجعه کنند.

 

ارکستر ملی  شب دهم,کنسرت شب دهم

 

 

کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران ۵ و ۶ مردادماه ساعت 21:30 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.... / musicema.com