اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجازه تحرک به هیچ دشمنی نخواهیم داد



اخبار,اخباراجتماعی , سامانه  موشکی ایران

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه ایران همواره در کنار مقاومت بوده و خواهد بود گفت: اجازه تحرک به هیچ دشمنی را نخواهیم داد.

به گزارش ایسنا ، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده در حاشیه رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایران همواره در کنار مقاومت بوده و خواهد بود و چگونگی عملکرد آن در میدان نشان داه می‌شود، گفت: اجازه تحرک به هیچ دشمنی را نخواهیم داد.

وی در خصوص توانمندی موشکی ایران در مواجهه با تهدیدات، گفت: ایران هیچگاه شروع کننده هیچ تهاجمی نبوده اما در مقابل تهدیدات مقتدرانه ایستاده و از خود دفاع می‌کند.

حاجی زاده در پایان با بیان اینکه به زودی رزمایش موشکی برگزار می‌شود، تاکید کرد: در دفاع با هیچکس تعارف نداریم.


  اخبار اجتماعی  - ایسنا  


ویدیو مرتبط :
اجازه نفوذ نخواهیم داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخست وزیر انگلیس: اجازه نخواهیم داد ایران یك سایه هسته‌یی بر فراز خاورمیانه بیندازد



 

 

 

نخست وزیر انگلیس: اجازه نخواهیم داد ایران یك سایه هسته‌یی بر فراز خاورمیانه بیندازد

 

نخست‌ وزیر انگلیس مدعی شد كه كشورش اجازه نخواهد داد ایران "یك سایه هسته‌یی" را بر فراز خاورمیانه بیندازد.

دیوید كامرون، نخست‌وزیر انگلیس در اولین سفرش به منطقه خاورمیانه پس از آغاز ناآرامی‌های اخیر خطاب به اعضای مجلس ملی كویت مدعی شد كه پاسخ ندادن ایران به "دست دوستی" بسیار "ناامیدكننده و نگران‌كننده" است.

به گزارش روزنامه جوییش كرانیكل، كامرون گفت: ما دست روی دست نخواهیم گذاشت تا ایران یك سایه هسته‌یی را روی این منطقه بیندازد.

وی با متهم كردن ایران به دخالت در امور همسایگان گفت كه این مساله را نخواهد پذیرفت.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود كه مقامات كشورمان بارها تاكید كرده‌اند كه عدم مداخله در امور سایر كشورها از اصول اساسی و پایه‌ای سیاست خارجی ایران است.

نخست‌وزیر انگلیس علاوه بر آن تمایل خود را به پیشبرد مذاكرات صلح بین رژیم صهیونیستی و فلسطین با هدف رسیدن به یك راه‌حل دو كشوری ابراز داشت.

كامرون گفت كه نرسیدن به یك توافق بین دو طرف نه تنها برای منطقه بلكه برای كل جهان مشكلات امنیتی به همراه دارد.

نخست‌وزیر انگلیس با تهدید خواندن ایران مدعی شد: یك راه‌حل پایدار بزرگ‌ترین گام برای آغاز مسیر جدیدی در منطقه است. یگانگی هدف و پیام برای تهدید ایران لازم است...../تحلیل:عصرایران