اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجاره دادن دختران جوان برای جذب مشتریان رستوران/ 3 ساعت ضرب و شتم وحشیانه عاقبت یک کارگر پاکدامن + تصاویر



به گزارش پلیس چین دختر نوجوانی که در یک رستوران کار میکرد به مدت سه ساعت توسط کارفرمای خود مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دختر نوجوانی که به درخواست بیشرمانه یکی از مشتریان رستورانی در شانگهای چین جواب منفی داد، بی رحمانه مورد ضرب و شتم صاحبکار خود قرار گرفت.

بنا بر این گزارش خدمتکار جوان در حالی که به مدت سه ساعت مورد ضرب و شتم قرارگرفته بود ،نیمه جان در ایستگاه اتوبوسی در فاصله چند متری از رستوران محل کارش توسط صاحبکار بی‌رحم خود رها شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,ضرب و شتم نوجوانان

 
پس از مشاهده شرایط وی مسافرین حاضر در این ایستگاه اتوبوس پلیس و فوریتهای پزشکی را از طریق تماس تلفنی مطلع کردند.

پس از حضور پلیس و بررسی های اولیه و شکایت دختر جوان از کارفرمای بی رحم خود به دستور پلیس وی بازداشت  شد .

 

اخبار,اخبار حوادث ,ضرب و شتم نوجوانان

 
به گزارش پلیس  این خدمتکار چینی از میان انبوه خدمتکارانی است که به دلیل قبول نکردن پیشنهادهای بیشرمانه و وقیحانه مشتریان، از جانب کارفرمایان خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

انتشار تصاویری که آثار ضرب و شتم از جمله شکسته شدن بینی ،چندین مورد گاز گرفتگی عمیق،کبودی در چشمها به دلیل اصابت مشت در آن قابل مشاهده است در شبکه های اجتماعی مورد حمایت بسیاری از زنان و دختران جوانی قرار گرفت که تجربه این چنینی را در طول زندگی خود به دست آورده اند.

به دلیل بالا بودن بازار رقابت در اکثر رستوران های چین کارفرمایان برای جذب مشتری بیشتر از خدمتکاران خود خواستار توجه ویژه آنان در صورت مطرح شدن پیشنهاد‌های جنسی از جانب مشتریان هستند که در مواردی این پیشنهاد های بیشرمانه به دلیل معیشت خدمتکاران مورد قبول واقع میشود اما در اکثر موارد به دلیل قبول نکردن  منجر به ضرب وشتم از جانب کارفرمایان و گاها مشتریان میشود.

بسیاری از افرادی که مخالف چنین رفتارهایی در برابر زنان و دختران جوان بودند طی درخواست هایی از پلیس خواستار رسیدگی جدی شدند تا شان و عزت آنان در محل های کار خود زیر پا گذاشته نشود.

 

اخبار,اخبار حوادث ,ضرب و شتم نوجوانان

 
بازخورد این خبر در شبکه های اجتماعی پلیس چین در شانگهای را ملزم به برخورد قاطع در برابر کارفرمایانی نمود که از کارمندان و خدمتکاران خود برای دستیابی به منافع بیشر و سودجویانه مورد سوء استفاده جنسی قرار ندهند.

این خدمتکار جوان که نامش فاش نشد در بیمارستان مرکزی شانگهای تحت درمان ودر مسیر بهبودی قرار گرفت. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم وحشیانه ...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرب و شتم وحشیانه زن توریست پس از ساعت‌ها تعرض/جنایتکار پس از 5 سال لو رفت+تصاویر



یک مرد اهل" مراکش " به اتهام تجاوز و مبادرت به ضرب و شتم بازداشت شد .

به گزارش اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " محمد فادل ال انساری " 33 ساله اهل " مراکش " در یک حمله وحشیانه به یک خانم توریست اهل " بریتانیا " او را به شدت زخمی کرده و مورد تجاوز قرار داد.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار بی رحم که به عنوان یک پیشخدمت در یک رستوران ساحلی کار می کرد به خانم " چریل مدیون " 21 ساله که به عنوان یک توریست از " بریتانیا " به " مراکش " رفته بود و پس از صرف شام آقای " فادل" خواسته او را تا آپارتمانش همراهی کند ولی قربانی را با تهدید چاقو به نزدیک ساحل برده و به او تجاوز کرد و سپس برای از بین بردن شواهد قربانی را با ضربات چاقو از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت قرار داده و قصد کشتن او را داشته وسپس از محل جنایت گریخت.

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


پلیس در ادامه افزود: این قربانی که غرق در خون بود به سختی توانسته خود را به جاده برساند و به کمک مردم به بیمارستان برده شود .

دکتر او در گزارش خود گفت : نجات " چریل " یک معجزه است .

سپس این قربانی در تلاشی که برای یافتن جنایتکار 5 سال به طول انجامید سرانجام با بررسی DNA  موجود بر روی ته سیگار استعمال شده توسط جنایتکار پلیس او را دستگیر شد.

 اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " فدال" در سال 2010 نیز به یک توریست " بریتانیایی" دیگر حمله و تجاوز کرد .

گفتنی است،او که اعتیاد به کوکائین دارد در دادگاهی که برگزار شد به 23 سال حبس محکوم شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران