اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجاره خانه در تهران، متری 19 هزار تومان


مرکز آمار ایران با اعلام کاهش تعداد معاملات مسکن در شهر تهران طی پاییز امسال، از افت حدود 30 درصدی اجاره مسکن نسبت به تابستان 93 خبر داد.

خبرگزاری مهر: مرکز آمار ایران با اعلام کاهش تعداد معاملات مسکن در شهر تهران طی پاییز امسال، از افت حدود 30 درصدی اجاره مسکن نسبت به تابستان 93 خبر داد.

مرکز آمار ایران اعلام کرد متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 190466 ریال بوده است که نسبت به فصل قبل 3.8 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 10.2 درصد افزایش داشته است.

همچنین تعداد معاملات اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 29.4 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل 5.4 درصد، افزایش داشته است.


ویدیو مرتبط :
افزایش قیمت مسکن؛ خانه در تهران متری 76میلیون تومان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکود بازار "مسکن" غرب تهران/ بلوار فردوس متری 5 میلیون و 400 هزار تومان + جدول



بازار مسکن , قیمت مسکن

رکود بازار "مسکن" غرب تهران/ بلوار فردوس متری 5 میلیون و 400 هزار تومان + جدول

در منطقه شهران واحدی 64 متری با 13 سال ساخت به قیمت متری 3 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت ها به شرح جدول زیر است:

 

بازار مسکن , قیمت مسکن

 /باشگاه خبرنگاران