اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اجاره اتوبوس ارزان با etskedaddle.coml


اخیرا، استارت آپ جدیدی به نام Skedaddle در آمریکا راه اندازی شده است که به افراد امکان می دهد تا مقصد سفرخود را به صورت اینترنتی تعریف و در قالب یک گروه 15 نفره و با اتوبوس های ارزان قیمت مسافرت کنند.





صبح بخیر: دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، هر روز شاهد رشد استارت آپ های خلاق جدیدی است که می‌کوشند تا قابلیت کسب و کار جدیدی را در اختیار کاربران اینترنت قرار داده و فرصت‌های جالبی را در عرصه‌های مختلف زندگی دیجیتالی امروز، ارائه کنند. یکی از جدیدترین استارت آپ ها (شرکت‌های نوظهور)، شرکتی است به نام Skedaddle که توسط سه شهروند بوستونی آمریکا، طراحی و راه اندازی شده است.

اجاره اتوبوس گروهی ارزان با etskedaddle.coml

به گزارش صبح بخیر؛  شرکت Skedaddle که در امریکا راه اندازی شده است، از طریق اینترنت و نرم افزار خود که قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند است، تلاش کرده است تا هزینه سفر را برای علاقه‌مندان به سفرهای برون شهری، ارزان و آسان کند. اسکدادل که در معنی لغوی، به معنای فرار کردن با عجله هست، شرکتی است که می‌کوشد تا هزینه سفرهای برون شهری در برخی از شهرهای آمریکا را برای شهروندان متوسط این کشور، آسان کند. سیستم کاری این شرکت به این صورت است که افراد در پرتال این شرکت به نشانی.letskedaddle.com ثبت نام می‌کنند و هر فرد می‌تواند مسیر سفر خود را در شهرهای تعریف شده در سایت، تعیین کند.

مثلاً از کدام مبدأ به کدام مقصد علاقه‌مند است تا سفر کند. پس از مشخص کردن مسیر سفر، حداقل 15 متقاضی سفر باید برای خط تعیین شده، درخواست کنند تا این مقصد سفری، فعال شود و اتوبوسی برای آن تعیین شود. برای 5 متقاضی اول، بلیط به مبلغ 5 دلار برای هر نفر تعیین شده است و 10 نفر بعدی نیز، 10 درصد از کل مبلغ تعیین شده برای بلیط، تخفیف می‌گیرند. بلیط های صادر شده از طریق این سامانه، به صورت پیامک، به درخواست کننده بلیط، ارسال می‌شود و مشتریان این سیستم، بلیط چاپی نخواهند داشت و باید تنها پیامک گوشی موبایل خود را به راننده نشان داده و سوار شوند.

 اجاره اتوبوس گروهی ارزان با etskedaddle.coml
(تصویری از مسیرهای برون شهری ارائه شده توسط سایت)

این سامانه برای افرادی که علاقه‌مند هستند تا به صورت گروهی مسافرت برون شهری داشته و با هزینه کم و با اتوبوس‌های لوکس سفر کننده، سرویسی ایده آل معرفی شده است.

 آدام نستلر، Adam Nestler از مؤسسان این سرویس اتوبوسی اینترنتی، ابتدا این سرویس را در شهر بوستون امریکا که مکان زدگی خوش بود راه اندازی کرد، اما پس از مدتی، این سرویس به دیگر شهرهای امریکا هم رسید و افراد توانستند مسیر مورد نظر خود را تنظیم کنند و منتظر باشند که 14 نفر دیگر نیز به آن‌ها اضافه شوند تا با کم‌ترین هزینه، یک سفر برون شهری گروهی ارزان را تجربه کنند.

مدیرعامل این شرکت، هدف از کار این سامانه را فراهم کردن سفرهای امن، ارزان و راحت برای شمار بسیاری از شهروندان ایالات متحده عنوان کرده است. وی اعلام کرده است که هر دو هفته یک بار، 40 تا 50 مسیر سفر جدید توسط مخاطبان این سایت در پرتال تعریف می‌شود.

گفته می‌شود که این سرویس جدید، از پرتال رزرواسیون تاکسی و اتوبوس مشهور معروف به Uber که سیستم جامع کرایه تاکسی و اتوبوس و خودرو در آمریکا می‌باشد، ارزان تر و امن تر توصیف شده است. چرا که سرویس اسکدادل از شرکت‌های حمل و نقل منظم و راننده‌های حرفه ای و مجرب استفاده می‌کند، در حالی که اوبر دات کام، معمولاً کنترل خاصی بر راننده‌ها و شرکت‌های همکار حمل نقلش ندارد.

 هم اکنون این شرکت نوظهور، در بوستون و نیویورک فعال است و قصد دارد به زودی در سانفرانسیسکو نیز شعبه ای باز کند و خدماتش را از طریق نرم افزارهای تلفن هوشمند گسترش دهد. این کارآفرینی دیجیتالی جدید، از Crowd sourced routes مسیرهای جمع سپاری برای توسعه خدماتش استفاده کرده است که با استقبال مخاطبان در امریکا مواجه شده است.

توییتر این شرکت در نشانی www.twitter.com/letskedaddle قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
اجاره سوئیت کیش،اجاره ویلا کیش لوکس ارزان با قصرآرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمترین اجاره بهای مسکونی/کدام مناطق تهران برای اجاره‌نشینی ارزان است؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کمترین اجاره بهای مسکونی/کدام مناطق تهران برای اجاره‌نشینی ارزان است؟

روزنامه دنیای اقتصاد:   اگرچه بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی 2 ماهی است که از تب و تاب افتاده است و اغلب بنگاهداران مسکن معتقد هستند که این روزها مالکان از سر ناچاری رئوف شده‌اند، اما با توجه به روند اقتصادی، نرخ‌های اجاره پیشنهادی همچنان برای بسیاری از مستاجران سنگین و غیر قابل پرداخت است. 

روز گذشته ارزان ترین واحد مسکونی در بازار اجاره با 4 میلیون تومان ودیعه و 500 هزار تومان اجاره ماهانه (19 میلیون و 600 هزار تومان رهن کامل) به مستاجران معرفی شد.

این میزان اجاره بها به واحدی 46 متری بدون امکانات در حوالی میدان خراسان تعلق داشت. شاید 4 میلیون تومان ودیعه مبلغی باشد که هر مستاجری توان پرداخت آن را داشته باشد اما تامین اجاره ماهانه 500 هزار تومان با در نظر گرفتن هزینه‌های زندگی بسیار دشوار است. معمولا در این مواقع مستاجران درآمد ماهانه خود را به موجران اعلام می‌کنند تا آنها حداقل بر این اساس و از سر دل رحمی تخفیفی قائل شوند اما در این حین مالکان هم اجاره بهای دریافتی از مستاجرشان را به عنوان کمک هزینه امورات زندگی بیان می‌کنند./دنیای اقتصاد