اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اثر هنرمندانه زلزله با استفاده از خطوط راه آهن در نیوزیلند!



 

 

اثر هنرمندانه زلزله با استفاده از خطوط راه آهن در نیوزیلند

 

نه! ما این بار تضمین می کنیم که این فتوشاپ نیست. این رویدادیست که در ماه سپتامبر گذشته در کانتربرینیوزیلند روی داد.

 

زلزله در نیوزیلند صرف نظر از خرابی ها و ویرانی های بجا مانده با تکان های خود خالق صحنه های عجیب و بدیعی نیز بود مانند این صحنه که باعث پیچ و تاب خوردن هنرمندانه ریل خط آهن در حومه بیرونی شهر شد.

 

دیو پتلی وبلاگ نویسی که در یک واحد زلزله نگاری آمریکایی کار می کند و این تصویر را به ثبت رسانده کاملا مطمئن نیست که چه قدرتی توانسته این دگردیسی هنرمندانه را بوجود آورد اما اعلام کرده که بر این باور است که «بهم فشردگی شدید در خطوط ریل راه آهن باعث آن شده تا تکان خوردن در یک نقطه ضعیف این شکل اعوجاجی را بوجود آورد»، تا به ما یادآوری کند که چه نیروی باورنکردنی درست در زیر پاهای ما در زمین وجود دارد./منبع: گیزمودو

 


ویدیو مرتبط :
روح و خطوط راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ کارمند راه آهن بر اثر برخورد با قطار



اخبار حوادث - مرگ کارمند راه آهن بر اثر برخورد با قطار

شدت برخورد به حدی بود که مرگ در دم این کارمند راه آهن را رقم زد. در پی این حادثه خطوط راه آهن برای دقائقی مسدود که با تلاش ماموران تردد قطارها از سرگرفته شد.

یکی از کارمندان راه آهن شمال شرق در برخورد با قطار در ایستگاه لارستان دامغان استان سمنان جان خود را از دست داد.
 
به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، برابر اعلام معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان، ساعت 14:29 روز گذشته(جمعه) وقوع یک فقره سانحه منجر به فوت در حوالی ایستگاه راه آهن لارستان دامغان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.
 
ماموران که بی درنگ خود را به محل حادثه رساندند، مشاهده کردند مردی 32 ساله از کارمندان راه آهن با قطار مسافربری تبریز - مشهد به شماره 488 برخورد کرده است.
 
شدت برخورد به حدی بود که مرگ در دم این کارمند راه آهن را رقم زد. در پی این حادثه خطوط راه آهن برای دقائقی مسدود که با تلاش ماموران تردد قطارها از سرگرفته شد.
 
پس از حضور ماموران پلیس آگاهی و بررسی اولیه از صحنه و دستور مقام قضائی، جسد به سردخانه منتقل شد و علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است. 

اخبار حوادث - ایرنا