اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اثبات عشق به روش یک مرد احمق +عکس



اثبات عشق به روش یک مرد احمق +عکس

یک مرد امریکایی متهم است که یکی از آثار ملی باستانی این کشور را با کنده کاری نام خود و همسرش روی این اثر تخریب کرده است.

یک مرد امریکایی متهم است که یکی از آثار ملی باستانی این کشور را با کنده کاری نام خود و همسرش روی این اثر تخریب کرده است. او درست چند متر بالاتر از امضای معروف " کاپتان ویلیامز کلارک" در سال 1806 روی ستون معروف ملی امریکا در مونتانا نام خود و همسرش را کنده کاری کرد و همین مسئله سبب شناسایی و دستگیری اش شد.

  اثبات عشق,ثابت کردن عشق,عشق

 دیدن این نوشته باعث شوکه شدن مسئولین این اثر باستانی شد و بعد از بازبینی دوربینهای امنیتی توانستند فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کنند. او بعد از اعتراف به این کار احمقانه گفته است برای اینکه عشقم را به همسرم ثابت کنم در حالیکه او شاهد این کارم بود اسم هردویمان را روی سنگ کنده کاری کردم. اما هیچ کس متوجه این کار ما نشد. او طبق قوانین ایالتی حامی آثار باستانی و ملی امریکا محاکمه خواهد شد.


این امضای معروف متعلق به یکی از دو ماموری است که در سال 1806 به منظور کشف مناطق غربی امریکا به این ایالت سفر کرده بودند و از سال 2000 به عنوان بنای ملی اعلام و تحت حفاظت قرار گرفت.


مدیر مسئول این اثر تاریخی در مصاحبه ای ضمن ابراز تاسف از این عمل نابخردانه و احمقانه اعلام کرد این اثر تاریخی متعلق به همه امریکایی ها در خارج و داخل این کشور است و به منطقه و شخص خاصی تعلق ندارد و هرکس وظیفه دارد به نوبه خود از آن محافظت کند.تحقیقات و بازجویی از این مرد که به این روش احمقانه سعی در اثبات عشق خود داشته است همچنان ادامه دارد.

 اثبات عشق,ثابت کردن عشق,عشق

 اثبات عشق,ثابت کردن عشق,عشق

 

 اثبات عشق,ثابت کردن عشق,عشق

 
منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
اثبات احمق بودن پسرا :)) =))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عشق مرگبار مرد روانی/مادر جلوی چشم کودکش جان داد+عکس



عشق مرگبار مرد روانی


متهم به حبس ابد محکوم شد؛
عشق مرگبار مرد روانی/مادر جلوی چشم کودکش جان داد+عکس

به گزارش مقامات بوستون جراد که متهم به قتل همسر خود است در آپارتمان همسرش دستگیر شد و در جلسه دادگاه روز گذشته خود بی گناه خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جراد رحی 34 ساله که به اتهام قتل همسرش در منزل وی دستگیر شده بود روز گذشته در بوستون آمریکا محاکمه شد.

به گزارش این خبرگزاری این پرونده جنجالی که در حال حاضر 2 شاهد در دادگاه گواه گناه کار بودن جراد را می دهند برای حفظ امنیت آنان توسط مقامات دادگاه و دادستانی مکانی امن منتقل شده اند.

جراد فرزند گوینده اخبار ورزشی معروف جری رحی است.

براساس این گزارش 21 آگوست سال جاری پس از بالا گرفتن نزاع مابین این زن و شوهر، جراد از کنترل وی خارج و با ضربات چاقو همسر خود را به دلیل جدا شدن و پایان زندگی مشترکشان در پانسیون منزل مسکونی خود به قتل رساند.

پس از دیدن ناگهانی این صحنه توسط یکی از همسایگان مراتب فوق را به اطلاع فوریت های پلیس جنایی رساند. پس از حضور پلیس در حالی که جراد سرگرم پاک کردن صحنه جرم و همچنین کشاندن جسد بی جان مارتل به یکی از اتاق ه بود با ورود پلیس دستگیر شد.

شاهد دوم این پرونده فرزند دختر 5 ساله آنان بود که از اتاق مشرف به پانسیون شاهد لحظه به لحظه خشونت پدر و استفاده از چاقو هنگام ضربه زدن به مارتل بود.

وی در جلسات قبلی دادگاه قتل همسر خود را انکار و در پاسخ به چگونگی قتل همسر خود به مقامات دادگاه از عشق و علاقه خود به همسرش صحبت می کرد.

پس از اعتراف وی بعد از گواهی شاهدان عینی وی حقیقت را در جلسه دادگاه روز گذشته اعتراف نمود براساس حکم دادگاه وی به حبس ابد محکوم شد./باشگاه خبر نگاران