اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتومبیل دست ساز کشاورز چینی با باد شارژ می شود



شگفتی‌ها , اخبار گوناگون

کشاورز چینی در سن 55 سالگی مخترع شده و اتومبیل ساخته که هم با انرژی باد کار می کند هم برق!

اختراع تانگ ژنگ پینگ اگر مورد قبول واقع شود، او را به مردی میلیونر تبدیل خواهد کرد. ساخت اتومبیل 3 ماه وقت کشاور را گرفته و 1 متر ارتفاع و سه متر طول دارد. سرعت این اتومبیل که با باد کار می کند به 140 کیلومتر بر ساعت می رسد. البته این داستانی است که سازنده آنرا می گوید.
ولی کارشناسی از پکن می گوید اتومبیل در واقع از قدرت برق و باطری استفاده می کندو تنها نکته ای که وجود دارد این است که برای شارژ باطری از فن بزرگی در جلوی اتومبیل استفاده می شود. همچنین دو ژنراتور تولید برق از انرژی خورشیدی نیز در عقب اتومبیل قرار دارد و هر دو روز این ماشین باید شارژ شود.
سازنده  1600 دلار  برای ساخت اتومبیل هزینه کرده است.

شگفتی‌ها , اخبار گوناگون

شگفتی‌ها , اخبار گوناگون

شگفتی‌ها , اخبار گوناگون

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
اتومبیل همه جا رو دست ساز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترانسفورمرز دست‌ساز کشاورز چینی +عکس



یک روستایی چینی 6 ماه زمان صرف ساخت وسیله ای کرده است که می تواند از یک خودرو تبدیل به ربات شود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، از آنجایی که چینی ها ید طولایی درکپی کردن انواع وسایل دارند دیگر برای همه عادی شده است که آن ها همه چیز را کپی می کنند. برخی مواقع این جعل کردن برای سود بیشتر است، مانند آن که هفته پیش گردوهای چینی رونمایی شد و برخی مواقع نیز از روی علاقه به یک شی خاص است.

 

یک روستایی چینی که اسم او منتشر نشده است ظاهرا علاقه بسیار زیادی به سری فیلم های سه گانه ترنسفورمرز دارد واین علاقه بسیار زیاد باعث شده است او یکی از ربات های آن را در خانه و به دست خودش درست کند که قابلیت تبدیل دارد.

 

ترانسفورمرز دست‌ساز کشاورز چینی ترانسفورمرز

 

این مرد نزدیک به 6 ماه روی این پروژه کار کرده است و تمام تلاشش را برای جزئیات و دقت در طراحی آن گذاشته است. این ربات با یک دکمه تبدیل به خودرو می شود و با همان کلید بار دیگر تبدیل به ربات خواهد شد.

 

نکته حالب در مورد او این است که بدون داشتن هیچ تجربه مکانیکی و یا کامپیوتری او کار خودش را انجام داده است و توانست یک دستگاه بسیار پیچیده بسازد. این ربات البته 11 هزار دلار برای او هزینه داشته است.

 

ترانسفورمرز دست‌ساز کشاورز چینی ترانسفورمرز

 

این خودرو از جنس خاص و سبکی ساخته شده است و در حالت خودرو بسیار شبیه به جیپ های "هامر" است اما با فشردن یک کلید ناگهان به یک غول 5 متری تبدیل می شود که در نوع خود منحصر به فرد است.

 

این مرد در مصاحبه های خود گفته است ارزوی بزرگی که داشته است برآورده شده و دیگر نیازی نیست تا تنها فیلم را تماشا کند و می تواند با دستگاه آن نیز بسیار همراه شده باشند.

 

این ربات بر روی چرخ های خودرو حرکت می کند و سقف سرعت آن در بهترین حالت نزدیک به 15 کیلومتر بر ساعت است. او بعد از انیکه از خودروی خود پرده برداشت گفت که بسیاری از مردم آن را دوست دارند و با فیلم واقعی مقایسه اش می کنند.

ترانسفورمرز دست‌ساز کشاورز چینی ترانسفورمرز

ترانسفورمرز دست‌ساز کشاورز چینی ترانسفورمرز

منبع:yjc.ir