اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتوبوس زائران جمکران در آتش سوخت


اتوبوس زائران کاروان پیروان حضرت مهدی (عج) میدان شهدای تهران که برای زیارت مسجد مقدس جمکران به قم سفر کرده بودند، در آتش سوخت اما به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید.

اتوبوس زائران کاروان پیروان حضرت مهدی (عج) میدان شهدای تهران که برای زیارت مسجد مقدس جمکران به قم سفر کرده بودند، در آتش سوخت اما به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید.

ناصر کنعانی با اشاره به حادثه آتش سوزی اتوبوس بنز مدل FC 457 در کیلومتر 20 اتوبان تهران - قم اظهار داشت: دقایقی پیش تماسی با مرکز 125 مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان تهران قم برقرار شد که بلافاصله 4 دستگاه خودرو آتش نشانی را برای اطفای حریق به محل اعزام کردیم.

فرمانده ایستگاه شماره 50 آتش نشانی تهران مستقر در حرم مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه یکی از خودروهای آتش نشانی در محل دیگری در حال عملیات بود افزود: این خودرو به همراه 3 خودرو دیگر آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اتوبوس حامل زائران کاروان پیروان حضرت مهدی (عج) میدان شهدای تهران بود که برای زیارت مسجد مقدس جمکران به قم سفر کرده بودند عنوان کرد: 40 مسافر در این اتوبوس حضور داشتند که خوشبختانه با انجام عملیات اطفای حریق به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید.

کنعانی با بیان اینکه این حادثه بر اثر نقص فنی اتوبوس و آتش گرفتن موتور اتوبوس رخ داد افزود: پس از مشاهده دود و آتش در اتوبوس مسافران اتوبوس را تخلیه کردند اما اتوبوس طعمه حریق شد و به جز راننده که دچار سوختگی جزئی از ناحیه دست بود، سایر مسافران آسیبی ندیدند.


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن اتوبوس زائران خانه خدا در عربستان 50 کشته و زخمی برجا گذاشت | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتوبوس مسافربری در محور کرمان - زاهدان در آتش سوخت



 

مهر: معاون اجتماعی نیروی انتظامی کرمان از آتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور کرمان - زاهدان خبر داد. سرهنگ علیرضا پریور اظهارداشت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان به سمت کرمان در حال حرکت بود به دلیل نقص فنی در 25 کیلومتری سه راهی راین در نزدیکی شهر کرمان آتش گرفت.

وی گفت: این واقعه عصر چهارشنبه روی داد و خودرو کاملا طعمه حریق شد که دلیل اصلی آتش سوزی در دست بررسی است.

سرهنگ پریور افزود: آتش سوزی از موتور اتوبوس 457 مدل ایلیارد آغاز شده است اما بنا به اظهارات راننده هیچ گونه نقص فنی در این اتوبوس مسافربری وجود نداشته است.

این مسئول امنیتی ادامه داد: نکته قابل توجه در خصوص این واقعه حمل مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در این اتوبوس از جمله برنج، پارچه و چای بوده است.

تحقیقات پلیس در خصوص این واقع ادامه دارد.../مهر