اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتوبوس اسکانیای حامل دانشجویان آتش گرفت


سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانان کلانشهرهای کشور گفت: در اثر آتش‌سوزی اتوبوس اسکانیای حامل دانشجویان دانشگاه گیلان در جاده تهران رشت، هیچ یک از مسافران مصدوم نشده است.

خبرگزاری فارس: سخنگوی دبیرخانه آتش‌نشانان کلانشهرهای کشور گفت: در اثر آتش‌سوزی اتوبوس اسکانیای حامل دانشجویان دانشگاه گیلان در جاده تهران رشت، هیچ یک از مسافران مصدوم نشده است.

سید جلال ملکی درباره آتش‌سوزی اتوبوس اسکانیا حامل دانشجویان دانشگاه گیلان، اظهار داشت: در ساعت 16:30 روز گذشته حادثه آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در جاده تهران رشت حوالی دانشگاه گیلان اعلام می‌شود. بلافاصله آتش‌نشانی شهرستان رشت به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: اتوبوس اسکانیا در جاده تهران رشت حوالی دانشگاه گیلان در حال سوختن بود که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند و پس از ایمن‌سازی محل نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه علت آتش‌سوزی در حال بررسی است، گفت: خوشبختانه مسافرهای این اتوبوس کمی جلوتر از آتش‌سوزی پیاده شده بودند و راننده آن نیز سالم مانده است.

ملکی توصیه کرد: رانندگان ماشین‌های سنگین حتما قبل از حرکت از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.


ویدیو مرتبط :
سالگرد سقوط اتوبوس حامل دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف به دره زال | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش سوزی یک اتوبوس اسکانیای دیگر...


شهردار مهران گفت: یک دستگاه اتوبوس اسکانیای حامل زائران عتبات عالیات در مرز مهران استان ایلام دچار آتش‌سوزی شد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار مهران گفت: یک دستگاه اتوبوس اسکانیای حامل زائران عتبات عالیات در مرز مهران استان ایلام دچار آتش‌سوزی شد.

علیرضا سروری در خصوص این حادثه افزود: این اتوبوس دیروز عصر ، در حالی که زائران عتبات عالیات را در آستانه اربعین حسینی از تهران به مقصد مرز بین‌المللی مهران حمل می‌کرد به دلیل نقص فنی در سیستم برقی و جرقه‌های متوالی برق از قسمت‌های مختلف آتش گرفت.

وی با بیان اینکه مسافران اتوبوس پیش از وقوع آتش‌سوزی در کنار جاده در پایانه مرزی مهران از اتوبوس پیاده شده بودند و آسیبی ندیده‌اند افزود: راننده این اتوبوس هنگام وقوع آتش‌سوزی در داخل اتوبوس و در حال استراحت بوده و دچار جراحت شده است.

شهردار مهران گفت: تیم آماده‌باش آتش‌نشانی مستقر در مرز مهران پس از اطلاع حادثه وارد عمل شده و ضمن نجات راننده، آتش را خاموش کردند.

سروری تاکید کرد: بیش از 80 درصد این اتوبوس اسکانیا در آتش سوخته است.

در پی این حادثه تیمی متشکل از کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برای بررسی‌های بیشتر به محل حادثه اعزام شده‌اند.