اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتوبان قم – تهران فردا مسدود می شود؟


اتوبان قم – تهران، فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه از ساعت هشت صبح الی چهار بعد از ظهر به منظور جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن گار مانوری در کیلومتر ۵ آزاد راه قم – تهران، مسدود است.

خبرآنلاین: اتوبان قم – تهران، فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه از ساعت هشت صبح الی چهار بعد از ظهر به منظور جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن گار مانوری در کیلومتر ۵ آزاد راه قم – تهران، مسدود است.

 اتوبان قم – ، فردا دوشنبه 27 آذر ماه، به منظور جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن گار مانوری در کیلومتر 5 آزاد راه قم – تهران، مسدود است.

اتوبان قم – تهران، فردا دوشنبه 27 آذر ماه از ساعت هشت صبح الی چهار بعد از ظهر به منظور جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن گار مانوری در کیلومتر 5 آزاد راه قم – تهران، مسدود است.

محدودیتها به شرح زیر اعلام شد:

باند شرقی آزاد راه قم – تهران از مبدا بهشت معصومه (س) تا تقاطع غیرهمسطح مهتاب (کیلومتر 20) مسدود خواهد بود، بدین منظور رانندگانی که قصد تردد از مبدا محور اتوبان قم به تهران را دارند باید از تقاطع غیرهمسطح بهشت معصومه (س) وارد محور جاده قدیم قم – تهران شده و در کیلومتر 20 از تقاطع غیرهمسطح مهتاب وارد آزاد راه اتوبان قم – تهران شده و ادامه مسیر دهند.

باند غربی آزاد راه قم – تهران از تقاطع غیرهمسطح علی آباد (کیلومتر 50) تا عوارضی اتوبان قم – تهران مسدود خواهد بود، لذا رانندگانی که از تهران به مقصد قم در حال حرکت هستند، باید از تقاطع علی آباد کیلومتر 50 از مبدا قم آزاد راه خارج گشته و از طریق جاده قدیم قم – تهران، ادامه مسیر کنند.

سرهنگ «نوری» رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم افزود: به منظور کاهش ترافیک محورقدیم قم – تهران،تمام وسایل نقلیه باربری اعم از کامیونت، کامیون و تریلی که قصد عزیمت به تهران از مسیر جاده قدیم قم – تهران را دارند در زمان انسداد محور بایستی از مسیر سلفچگان ساوه تهران و بالعکس تردد کنند.



مسدود شدن آزادراه قم - تهران لغو شد


خبرگزاری فارس: اداره کل راه و ترابری قم از لغو مسدود شدن آزاد راه قم – تهران در روز 27 آذرماه خبر داد.

 پیرو اطلاع رسانی در خصوص مسدود بودن آزاد راه قم- تهران در روز 27 آذرماه با توجه به تغییر شرایط جوی و ریزش نزولات آسمانی و اینکه امکان تغییر مسیر خودروهای عبوری از آزادراه قم-تهران دشوار می‌شود، آزاد راه در روز یاد شده باز بوده و تردد خودروها مانند همیشه در آن جریان خواهد داشت.

تا اطلاع ثانوی عملیات جمع آوری سازه حفاظ پل روگذر راه آهن واقع در کیلومتر پنج آزادراه قم-تهران اجرا نمی‌شود.


ویدیو مرتبط :
طوفان تهران ، ناب ترین صحنه ها - اتوبان قم تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در اتوبان تهران - قم/ نجات زن جوان از چنگال جوان شیطان صفت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در اتوبان تهران - قم

نجات زن از چنگال جوان شیطان صفت

 مردی كه قصد داشت با ربودن زنی جوانی او را مورد آزار و اذیت قرار دهد، دستگیر شد.

به گزارش روز یكشنبه جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، مأموران کلانتری 171 مصطفی‌خمینی در 27 فروردین ماه سال ‌جاری در حین گشت‌زنی در اتوبان تهران ـ قم متوجه درخواست‌های کمک سرنشین زن یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ، در صندلی عقب خودرو شدند که راننده‌ آن با سرعت زیاد در حال حرکت داخل اتوبان بود.

 

مأموران گشت کلانتری با مشاهده این صحنه به راننده خودرو دستور ایست داده اما راننده پراید با افزایش سرعت تلاش داشت تا از دست آنها متواری شود؛ در زمان تعقیب و گریز ، مأموران شاهد آن بودند که سرنشین زن صندلی عقب خودرو چندین بار قصد داشت تا با وجود سرعت بالای پراید ، خود را به بیرون پرتاب نماید که مأموران با مشاهده این صحنه و اعلام هشدار از طریق بلندگو، وی را از انجام این کار منصرف کردند.

 

در ادامه تعقیب و گریز و عدم توجه راننده پراید به دستور ایست پلیس ، مأموران کلانتری اقدام به تیراندازی هوایی کرده که راننده پراید در نزدیکی عوارضی تهران ـ قم ، مسیر خود را به سمت یکی از جاده های فرعی و خاکی اتوبان تغییر داد که در  نهایت راننده پراید کنترل خودرو را از دست داده و لاستیک پراید به داخل گودالی می افتد که همین موضوع باعث توقف خودرو و نجات سرنشین زن پراید می شود.

 

با توقف پراید، مأموران به تعقیب راننده پرداخته و با وجود درگیری میان مأموران و راننده پراید و تلاش این شخص برای فرار از دست مأموران، سرانجام متهم به هویت «مجید.م» 33 ساله دستگیر و به کلانتری منتقل می شود.

 

با انتقال سرنشینان پراید به کلانتری، سرنشین زن پراید در اظهارات اولیه خود عنوان داشت که راننده خودرو قصد آزار و اذیت و تجاوز به وی را داشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور شعبه 101 دادگاه بخش آفتاب ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

با ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی، زن شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در 27 فروردین سال جاری برای انجام خرید به خیابان 20 متری افسریه رفته بودم ؛ پس از خرید و به قصد بازگشت به خانه ، سوار یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ شدم که ناگهان راننده خودرو مسیرش را تغییر داد و با سرعت زیادی شروع به حرکت کرد. با تغییر مسیر حرکت ، به راننده پراید اعتراض کردم که ناگهان وی شروع به تهدید کرد ؛ تصمیم گرفتم تا خود را از ماشین به بیرون پرتاب نمایم که راننده پراید با افزایش سرعت ماشین ، به صورت دیوانه وار به مسیر خود ادامه داد و همین موضوع باعث شد تا نتوانم خودم را از ماشین به بیرون پرتاب نمایم. در حالیکه به راننده پراید التماس می کردم که مرا رها کند ، متوجه شدم که او قصد آزار مرا دارد و او به صراحت نیز قصد خود را از سوار کردن من به ماشین عنوان کرد. ناگهان در حالیکه همچنان به راننده پراید التماس می کردم که مرا رها کند ، در یک لحظه و با مشاهده ماشین پلیس ، درب عقب خودرو را باز کرده و با فریاد زدن از پلیس کمک خواستم که مأموران با مشاهده این صحنه به کمک من آمده و مرا از دست این جوان نجات دادند.

 

بررسی سوابق مجرمانه متهم

در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان به تحقیق از «مجید.م» پرداخته و متهم در همان مراحل اولیه تحقیقات ، به ناچار لب به اعتراف گشود و به «آدم ربایی و تلاش برای آزار و اذیت» اعتراف کرد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و در بررسی سوابق مجرمانه متهم ، کارآگاهان پایگاه نهم اطلاع پیدا کردند که «مجید.م» از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه داری است که دارای سوابق متعدد دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف زورگیری، شرارت، درگیری با مأموران، شرب خمر، سرقت و... است و از سال 80 تاکنون ، بارها دستگیر و روانه زندان شده است.

 

سرهنگ کارآگاه  مرتضی رستمی رییس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر، گفت: با اعتراف صریح متهم به آدم ربایی و تلاش برای آزار و اذیت و احتمال افزایش دیگر جرایم ارتکابی از سوی متهم ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است لذا از کلیه شهروندان محترم بویژه شهروندان خانم که توسط سرنشین یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مورد زورگیری و یا آزار و اذیت قرار گرفته اند درخواست و دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و طرح شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع درشهرری ـ خیابان آستانه مراجعه نمایند و اطمینان داشته باشند که هرگونه شکایت آنها نزد پلیس کاملا محرمانه بوده و پلیس خود را موظف به حفظ اسرار شهروندان می داند./جام جم آنلاین