اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتهام رابطه نامشروع، مجری سرشناس تلویزیون را به دادگاه کشاند



اتهام رابطه نامشروع، مجری سرشناس تلویزیون را به دادگاه کشاند

یکی از مجریان سرشناس صداوسیما چهارشنبه هفته گذشته برای ادای توضیحات درباره اتهام آزار و اذیت یک دختر جوان در یکی از مراجع قضایی حاضر شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 ماجرا از این قرار است که دختر جوانی با اعلام شکایت از این مجری معروف مدعی شد: سال 88 این مجری تلویزیون در حالی که هر دو در حج بودیم به من ابراز علاقه کرد و گفت به خاطر مشکلاتی که با همسرش دارد، در شرف طلاق است و از من خواست بعد از طلاق با او ازدواج کنم. پیش از اینکه به حج مشرف شویم هم به بهانه مسائل کاری با من در تماس بود.

اجاره سوئیت اختصاصی در کیش

وی با بیان اینکه من هم بدم نمی آمد با این فرد ازدواج کنم ادامه داد: بعد از اینکه از حج برگشتیم، به بهانه برگزاری همایشی در کیش مرا با خود همراه کرد اما وقتی به آنجا رسیدیم متوجه شدم که خبری از همایش نیست. او یک سوئیت اختصاصی اجاره و مرا خواهرزاده خود معرفی کرده بود. در آنجا بود که برای اولین بار با من ارتباط برقرار کرد.

تلاش برای اخذ وام 100 میلیونی با ضمانت شاکی

دختر جوان با بیان اینکه این مجری تلویزیون به او پیشنهاد ازدواج داده بود گفت: بعد از آن هم، به بهانه های مختلف مرا به حدود 7 شهر دیگر مانند مشهد، اصفهان و شیراز برد و با من ارتباط داشت.

وی گفت: مدتی بعد که به او گفتم پس کی با من ازدواج می کنی، مدعی شد به خاطر مشکلات مالی این کار به تعویق افتاده و از من خواست ضمانت او را برای دریافت وام یک صد میلیون تومانی بپذیرم که من هم قبول کردم اما در جریان اخذ وام بودیم که متوجه شدم موضوع اختلاف خانوادگی و اقدام برای جدایی از همسرش دروغ است.

انصراف از شکایت با وساطت مسئولان صداوسیما/شکایت مجدد به دلیل تهدید متهم

دختر جوان گفت: اسفندماه سال 88 از این فرد شکایت کردم و در همان زمان متوجه شدم که گویا با زن دیگری هم ارتباط دارد. برخی از مسئولان تلویزیون میانجیگری کردند و من از شکایت خودم منصرف شدم. اما مدتی است که مرا تهدید می کند که سفته هایی که از من در اختیار دارد را به اجرا می گدارد.

ممنوع التصویر شدن مجری با شکایت دختر جوان

وی با بیان اینکه با اعلام شکایت مجدد من، این فرد ممنوع التصویر شده است گفت: تمام مستندات از جمله پرینت مکالمات، پیامک ها، اسامی هتل هایی که رفتیم را به مسئولان قضایی ارائه کردم و منتظر هستم تا به این پرونده رسیدگی شود.

یک منبع آگاه در این زمینه گفت: متهم پرونده تا این لحظه منکر اتهامات خود شده و شاکی هم ادعایی مبنی بر اینکه آزارواذیت با اکراه و عنف بوده، نداشته است./نامه نیوز

 


ویدیو مرتبط :
‫قتل پدر مجری سرشناس تلویزیون رسانه ای شد/ماجرای دردناک آتنا اصلانی و اتفاق تلخ در زندگی خانم مجری‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجرای حكم شلاق به اتهام رابطه نامشروع در مسجدسلیمان



 

اجرای حكم شلاق به اتهام رابطه نامشروع در مسجدسلیمان

 

حكم شلاق یك محكوم به اتهام رابطه نامشروع در شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان در ملاء عام اجرا شد.

حكم شلاق محكوم علیه «غ.م» كه به دلیل ارتكاب رابطه نامشروع به تحمل ۹۰ ضربه شلاق محكوم شده بود، عصر سه شنبه در مركز شهر مسجدسلیمان به مرحله اجرا درآمد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، این حكم از سوی دادگاه عمومی جزایی مسجدسلیمان و در راستای اجرای عدالت و قانون صادر شده است.





خبرگزارى ایسنا (www.isna.ir)