اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتهامات داود به محمود: حتی اگر برادرم باشد...



 

 

اتهامات داود به محمود: حتی اگر برادرم باشد...

 

داود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد و بازرس سابق رییس جمهور که اخیراض با حکم برادرش از سمت دبیری کمیته دائمی پدافند غیرعامل، کنار گذاشته شد، تلویحاً رئیس جمهور را به خروج از مسیر ولایت متهم کرد.

وی که در جمع بسیجیان و پیروان ولایت شهرهای استان مازندران در قائمشهر سخن می گفت، ابراز داشت: ما به مانند همه انبیا و اولیا از کسانی که از مسیر ولایت‌پذیری خارج شده‌اند جدا شده‌ایم حتی اگر پسر یا برادرمان باشد.

بخش هایی از سخنان وی در پی می آید:

* اگر انقلاب ما به اینجا رسید به خاطر تکلیف‌گرایی ملت بود که همچون خوارج نهروان تکلیف‌گرایی را فدای تکلیف‌گریزی نکردیم و اگر امروز برخی از افراد با غرور خود همانند آنها فکر و عمل می‌کنند در مسیر ما نیستند.

*  در تاریخ انقلاب اسلامی از این دست افراد زیاد داشتیم و امروز بعضی از این افراد خود را به امام زمان متصل کرده و نفی امام زنده یعنی مقام معظم رهبری می‌کنند همان‌هایی که با هدیه‌ها نشسته و کاروان حج هدیه راه می‌اندازند و ادعا می‌کنند که مستقیم با امام زمان (عج) ارتباط دارند و در حقیقت تکلیف‌گریز هستند و نمی‌خواهند زیر پرچم امام زنده باشند در حالی که ملت با بصیرت ایران تکلیف‌گریز نیستند و مستقیما از امام زنده دستور می‌گیرند و بدانید که عنایت حق تعالی و امام عصر شامل حال ایشان است.

* اگر در مسیر ولایت باشیم رستگاری دنیا را داریم و یقین داشته باشید رستگاری آخرت نیز به دنبال دارد.

*  ما به مانند همه انبیا و اولیا از کسانی که از مسیر ولایت‌پذیری خارج شده‌اند جدا شده‌ایم حتی اگر پسر یا برادرمان باشد.

* این گونه افراد همراهی مشی شیطان را می‌کنند که می‌گویند وجود ولی فقیه نیاز نیست بلکه ما مستقیم به امام زمان (عج) وصلیم و با همین تفکر است که کاروان حج راه می‌اندازند که این همان تکلیف‌گریزی است که از پول بیت‌المال که امام راحل‌مان حتی یک ریال آن را خرج نکرد، برای افراد معلوم‌الحال خرج می‌کنند.

* اگر دشمن در دوران دفاع مقدس با همراهی بسیاری از کشورها و تجهیزات پیشرفته نظامی نتوانست بر ملت ایران فائق آید به این خاطر بود که دل همه مردم در رضایت امام و دل امام در گرو رضایت خداوند بود و این یعنی تکلیف‌گرایی و تبعیت از امام زنده و اگر امروز در جایگاه بین‌المللی دنیا متأثر از ماست به همین علت است.

*  امروز دشمنان نظام، ولایت و مردم نمی‌خواهند که ایران در این جایگاه باشد و دست به حرکات تفرقه‌آمیز در بین مردم و مسئولان می‌زنند که مهم‌ترین آن به مسخره‌ گرفتن مکتب انتظار از سوی جریان انحرافی است تا بتوانند اعتقادات جوانان کشور را کمرنگ یا از بین ببرند که در حقیقت این جریان، جریان شیطان است.

* جریان انحرافی با هزینه کردن از پول بیت‌المال سرمایه‌های مملکت را چپاول می‌کنند برای اینکه در انتخابات کسانی را به مجلس بفرستند که تکلیف‌گرا نباشند بلکه تکلیف‌گریز باشند.

* در واگذاری فولاد خوزستان که مهلت 10 روزه وجود داشت هیچ‌کس بدون بررسی ریسک میلیاردی برای انجام این کار نمی‌کرد جزء همان کسی که برنده آن شد در حالی که سه ماه قبل‌تر شرکت را بررسی کرد و با حمایت همین جریان انحرافی که خود را متصل به امام زمان می‌دانند وام خرید آن را تأمین کرد و برنده مناقصه آن شد  و در پس پرده بحث اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی نیز همین جریان وجود داشت.

* دقت داشته باشید که امروز جریان انحرافی نمی‌خواهد ملت ایران در مسیر عزت و سرافرازی باشند و همه کسانی که در این جریان هستند و یا خود را حامی و وامدار این جریان می‌دانند در حقیقت سهم‌خواه هستند و از باب همین ادعا به غرور رسیده‌اند و تاریخ ثابت کرده که همه گروه‌های سیاسی سهم‌خواه بوده‌اند.

* سران جریان انحرافی، تو سیستم نظام نفوذ کردند در حالی که سابقه خود، خانواده و همراهانشان تو عمق نفاق از قدیم تاکنون ثابت شده و اگر برخی از مسئولان از دست رفته‌اند به واسطه این بود که این افراد به جای اینکه تواضع آنها را رشد دهند غرورشان را رشد داده‌اند و به همین خاطر فکر کردیم کسی هستیم و توانی داریم و به مانند برخی از گروه‌های سیاسی از تکلیف‌گرایی به تکلیف‌گریزی تغییر مسیر داده‌ایم..../تحلیل:انتخاب


ویدیو مرتبط :
برادرم برادرم اباالفضل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فریاد داود احمدی نژاد بر سر برادرش محمود؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فریاد داود احمدی نژاد بر سر برادرش محمود؟

داود احمدی نژاد که در دولت نهم، مسئول بازرسی دفتر رییس جمهور نیز بود در مورد مشایی می گوید: او خودش را نماینده امام زمان (عج) می داند.

انتخاب : برادر محمود احمدی نژاد، تلویحاً از "فریاد بر سر رییس جمهور" سخن گفته است.

وی در جمع رهپویان ولایت شهرستان محمودآباد با اشاره به رحیم مشایی و رحیمی می گوید: بنده بارها گزارش شفاهی و کتبی خود را به بزرگ‌تر اینها ارائه کردم که این افراد که هستند و چرا باید این افراد در کنار شما باشند، ولی کسی گوش نکرد و وظیفه هر کسی بعد از اینکه طرف مقابل به امر به معروف و نهی از منکر او گوش نداد، یک فریاد بلند است که من این کار را به نمایندگی از شما ملت انجام دادم.

ظاهراً منظور داود احمدی نژاد از "بزرگ تر اینها" ، برادرش محمود احمدی نژاد است. وی در این بخش از سخنانش، تلویحاً به "فریاد بلند" خود اشاره کرده که در واکنش به "گوش نکردن حرفهایش در مورد مشایی و رحیمی" انجام شده است.

داود احمدی نژاد که در دولت نهم، مسئول بازرسی دفتر رییس جمهور نیز بود در مورد مشایی می گوید: او خودش را نماینده امام زمان (عج) می داند.

برادر رئیس جمهور درباره اظهار نظر آقای (ج ـ الف) که یکی از متهمان پرونده اختلاس در بیمه است، تصریح کرد: این فرد در دادگاه عنوان کرده که آقای (م ـ ر) و آقای (الف ـ ر) که از نزدیکان رئیس جمهور بوده‌اند به من گفته که ما داود احمدی‌نژاد را از سر راه برداشتیم تا بهتر بتوانیم به اهداف خود که همان چپاول بیت‌المال است، دست یابیم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: این دو نفر که خود نیز از متهمان این پرونده و پرونده بزرگ اختلاس هستند به چه دلیل بنده را به ادعای خودشان کنار زدند و این یعنی اینکه آنها کارهای خلافی انجام می‌دادند و من مانع کارشان بودم.

داوود احمدی‌نژاد با بیان اینکه من امر به معروف و نهی از منکر کردم ولی در گوش این افراد نرفت، اضافه کرد: با این فراز و نشیب اجتماعی به ویژه در مسائل اقتصادی باید گفت که در حق ملت، جفای بزرگی از سوی آنها صورت گرفت.

احمدی‌نژاد امر به معروف و نهی از منکر را نیز از دیگر وظایف مهم هر مسلمان برشمرد و اظهار داشت: امروز اگر برخی افراد مسئول جامعه این وظیفه مهم را به درستی انجام می‌دادند و همچنین از امر به معروف و نهی از منکر دیگران استقبال می‌کردند، وضعیت جامعه بدین صورت نمی‌شد./انتخاب