اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتمام ساخت مجلل‌ترین مجسمه‌ی عظیم‌الجثه‌ی چوبی + تصاویر



جاذبه‌ی گردشگری باشکوهی که در میدان «فورچن پلازای» ووهان، مرکز استان هوبی چین، قرار داده‌شده، به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین مظاهر این شهر مورد تحسین قرارگرفته است.

جاذبه‌ی گردشگری باشکوهی که در میدان «فورچن پلازای» ووهان، مرکز استان هوبی چین، قرار داده‌شده، به‌عنوان یکی از مجلل‌ترین مظاهر این شهر مورد تحسین قرارگرفته است. این شیر سرخ‌رنگ که تنها از یک کنده‌ی درخت فوق‌العاده بزرگ تراشیده شده، حاصل تلاش سه‌ساله‌ی مجسمه‌ساز معروف دنگ دینگ روی و تیم بیست‌نفره‌ای از مجسمه‌سازان در میانمار است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجسمه چوبی

 

پس از تکمیل شدن مجسمه، این مجسمه حدود 5000 کیلومتر جابجا شد تا بالاخره در دسامبر 2015 به چین رسید. با 14.5 متر طول، 5 متر ارتفاع و 4 متر عرض، این «شیر شرقی» (Oriental Lion ) عنوان بزرگ‌ترین مجسمه ساخته‌شده از چوب سرخ جهان در متاب رکوردهای گینس را از آنِ خود کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجسمه چوبی

 

اخبار,اخبار گوناگون,مجسمه چوبی

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت مجسمه عظیم‌الجثه در چین/ عکس



تصویر زیر ساخت مجسمه مائو رهبر انقلاب کمونیستی چین در نزدیکی روستایی در این کشور را نشان می‌دهد.

تصویر زیر ساخت مجسمه مائو رهبر انقلاب کمونیستی چین در نزدیکی روستایی در این کشور را نشان می‌دهد.

 

اخبار , اخبار گوناگون , مجسمه عظیم‌الجثه

 

این عکس را «عصرایران» منتشر کرده ولی توضیحی درباره ابعاد و جنس این مجسمه توضیحی داده نشده؛ با این حال، محیط پیرامون مجسمه بویژه درختان کنار آن گویای عظیم‌الجثه بودن آن است.

اخبار گوناگون - ایسنا