اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اتفاق بد اینستاگرامی برای «کیم کارداشیان»


کیم کارداشیان در پاکسازی 2014 اینستاگرام 1.3 میلیون از فالوور های خود را از دست داد.

 
 
 
 
صبح بخیر: کیم کارداشیان در پاکسازی 2014 اینستاگرام 1.3 میلیون از فالوور های خود را از دست داد.

بعد از اینکه این برنامه اجتماعی اسپم ها و حساب های غیر فعال را پاک کرد، کیم 1.3 میلیون از  23 میلیون فالوور خود را از دست داد، ولی این مسئله یک نتیجه دیگر هم به همراه داشت: او ستاره ای است که بیشترین فالوورها را در اینستاگرام دارد.

اتفاق بد اینستاگرامی برای «کیم کارداشیان»

پس از حذف 3 میلیون از 23 میلیون فالوور جاستین بیبر این عنوان به کیم کارداشیان تعلق گرفت.

آریانا گرانده هم با شکست بزرگی روبرو شد و 1.5 میلیون فالوور را از دست داد. بیانسه هم با حذف 800 هزار فالوور از 22 میلیون فالوور خود مواجه شد.

پس از تلاش این برنامه برای حذف کردن اسپم ها و کاربران غیرفعال افراد زیادی با کاهش فالوورهای خود مواجه شدند که ستاره های زیادی از جمله ریهانا با حذف 1.2 میلیون فالوور، نیکی میناج با حذف 500 K و اندی کوهن با حذف 20K در میان آنها بودند.


ویدیو مرتبط :
کیم کارداشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بد شانسی های کیم کارداشیان در اواخر دوران بارداری اش +عکس



بد شانسی های کیم کارداشیان در اواخر دوران بارداری اش +عکس

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: "کیم کارداشیان" که شمارش معکوس جهت تولد فرزندش که گفته میشود دختر است را آغاز کرده است این روزها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکند.

او که این روزها افزایش وزن بسیار زیادی را داشته است انتقادات بسیاری در این رابطه میشنود که به نظر میرسد باعث نگرانی او شده است. وی که به خاطر تناسب اندام و زیبایی اش همیشه سوژه رسانه ها بوده و تصاویرش روی مجلات مد و زیبایی به چشم میخورد این روزها به شدت بدقواره و چاق شده است. وی تصمیم گرفت برای کاهش افزایش وزن بی رویه اش به شیوه های ورزشی متوسل شود اما بحرانی که در باشگاه ورزشی دچارش شد و باعث شد شرایطش بحرانی تلقی شود باعث شد وی برای نجات جان جنینش ورزش را رها کند که این امر باعث شد وی هر روز بیشتر از روز قبل چاق شود. این اولین مشکل او در دوران بارداری بود.

اخیرا شایعاتی مبنی بر تیره شدن روابط او و "کانیه وست" به گوش میرسد به طوریکه از هفته ها پیش این زوج جدا نشدنی با هم دیده نشده اند و شنیده میشود زمانیکه کیم برای دیدن پدر فرزندش به فرانسه سفر کرد کانیه وست بدون توجه به این موضوع به میلان ایتالیا پرواز کرد و زمانیکه به لوس آنجلس بازگشت همه جا تنها دیده شد.

بعد از این شایعات اخیرا کیم کارداشیان در حالی توسط عکاسان شکار شد که به همراه دوستش در خودروی شخصی اش به دلایل نامعلومی توسط پلیس متوقف شده و گفته میشود پلیس او را با خودروی شخصی اش به اداره پلیس منتقل کرد. هنوز علت این بازداشت در خیابان مشخص نشده است.

کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان

 /پرداد