اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابوبکر بغدادی اعتراف کرد



اخبار,اخبار بین الملل,ابوبکر البغدادی

 

اخبار بین الملل  - ابوبکر بغدادی اعتراف کرد

ابوبکر البغدادی سرکرده جنایتکارترین گروه تروریستی جهان که خود را خلیفه مسلمانان جهان معرفی کرده است، در یک نوار ویدئویی به شکست داعش در عملیات جرف الصخر در برابر ارتش عراق اقرار کرد.

به گزارش المسله، "ابوبکر البغدادی" سرکرده گره تروریستی داعش در سخنانی به شکست این گروه تروریستی در عملیات جرف الصخر اقرار کرد.

وی در این سخنرانی که نوار ویدئویی آن در برخی از پایگاههای اینترنتی متعلق به داعش منتشر شده است از اعضای گروه تروریستی مستقر در جرف الصخر خواست که این منطقه را ترک نکنند.

شایان ذکر است روز گذشته ارتش و نیروهای امنیتی عراق عملیات گسترده ای را برای پاکسازی منطقه جرف الصخر انجام دادند که در نتیجه این عملیات منطقه راهبردی جرف الصخر از وجود داعش پاکسازی شد.


 اخبار بین الملل  - مهر


ویدیو مرتبط :
زنده یا مرده ابوبکر بغدادی-آخرین اخباره ابوخره بغدادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراف ابوبکر بغدادی به نفوذ سازمان اطلاعات عراق در داعش



اخبار,اخبار بین الملل,سرکرده داعش

 

 اخبار بین الملل - اعتراف ابوبکر بغدادی به نفوذ سازمان اطلاعات عراق در داعش

سرکرده داعش اعتراف کرد که سازمان اطلاعات و مبارزه با تروریسم عراق در داخل داعش نفوذ کرده است.

به گزارش ایسنا ، به نقل از سایت اینترنتی النشره، ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش با اعتراف به این مساله گفته است: خسارت‌های اخیری که به داعش در منطقه جرف الصخر، تکریت و زمار وارد شد به علت نفوذ نیروهای دولت عراق بین اعضای گروه و سربازگیری از بین اعضای داعش بود.

بغدادی در این پیام که ابوحفصه مهاجری آن را منتشر کرده است، افزود: دیگر رهبران داعش نیروهای ارتش عراق را که می‌خواهند به داعش بپیوندند، نمی‌پذیرند تا مانع از نفوذ نیروهای عراقی در داعش شوند. وی افزود:‌ما تنها به جذب نیرو از خارج از عراق اکتفا خواهیم کرد چون به حمایت و صداقت عراقی‌ها اعتماد نداریم.


 اخبار بین الملل -  ایسنا