اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«ابوبکر البغدادی» به هلاکت رسید؟


پایگاه خبری 24 امارات روز سه شنبه در خبری از هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در بیمارستان رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: پایگاه خبری 24 امارات روز سه شنبه در خبری از هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در بیمارستان رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

این پایگاه خبری افزود: البغدادی به دلیل جراحات وارده در ماه مارس (فروردین) گذشته به بیمارستانی در منطقه جولان اشغالی جهت مداوا توسط پزشکان صهیونیستی منتقل شده و در آنجا به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسیده است.

پایگاه خبری 24 اضافه کرد: هرچند که گروه داعش، گزارش رسانه ها را تکذیب کرده و گفته که سرکرده این گروه در سلامت است، اما منابع اطلاعاتی عراقی خبر انتقال البغدادی را با تعداد دیگری از مجروحان گروه داعش و النصره به یکی از بیمارستان های رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی برای نجات جان وی را تایید کردند.

این پایگاه خبری نوشت: گروه تروریستی داعش با انتشار خطابه ها و سخنرانی ها و انتشار عکس هایی مونتاژ شده از البغدادی سرکرده این گروه، تلاش دارد در صحت و درستی گزارش ها درباره مرگ سرکرده خود شبهه ایجاد کند تا بتواند با استفاده از این فرصت، موضوع انتقال سرکردگی گروه به شخص دیگری را به دلیل وجود درگیری های گسترده داخلی، سروسامان دهد .

بر اساس این گزارش، درگیری و اختلاف بین فرماندهان مدعی گروه تروریستی داعش بر سر جانشینی البغدادی بالا گرفته، خصوصا بین ابوعلاء العفری العراقی سرکرده با نفوذ در موصل با مدعیان رهبری شاخه های این گروه در عراق، سوریه و تعداد زیادی از مدعیان عرب و خارجی، اختلاف نظر شدیدی وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
همسر ابوبکر البغدادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانشین ابوبکر البغدادی به هلاکت رسید



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

شبکه تلویزیونی العراقیه در خبری فوری به نقل از وزارت دفاع عراق اعلام کرد: در بمباران مشترک بالگردهای عراقی و جنگنده های خارجی ، «ابو علاء العفری» یکی از برجسته ترین سرکردگان داعش در شهر تلعفر شمال موصل کشته شد.

وزارت دفاع عراق از کشته شدن نفر دوم گروه تروریستی داعش در استان نینوا خبر داد.

به گزارش انتخاب، شبکه تلویزیونی العراقیه در خبری فوری به نقل از وزارت دفاع عراق اعلام کرد: در بمباران مشترک بالگردهای عراقی و جنگنده های خارجی ، «ابو علاء العفری» یکی از برجسته ترین سرکردگان داعش در شهر تلعفر شمال موصل کشته شد.

در روزهای گذشته اعلام شده بود که العفری به احتمال زیاد جایگزین ابو بکر بغدادی سرکرده داعش خواهد شد.

وی ماه گذشته درخطبه جمعه مسجد بزرگ موصل ظاهر شد.

ابو علاء العفری ، اهل شهر ترکمن نشین تلعفر در شمال شهر موصل مرکز استان نینوا است.

 

اخبار بین الملل - انتخاب