اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابوبکر البغدادی به سوریه فرار کرد



اخبار,اخباربین الملل, ابوبکر البغدادی

 

 اخبار بین الملل - ابوبکر البغدادی به سوریه فرار کرد

 یکی از مسئولان حزب «دموکراتیک کردستان» در عراق از فرار سرکرده گروه تروریستی «داعش» از موصل به سوریه خبر داد.

به گزارش  تسنیم به نقل از «النشره»، «سعید» مموزینی» از مسئولان شاخه 14 حزب «دموکرات کردستان» در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش به دلیل ترس از حملات هوایی جنگنده‌های آمریکایی از موصل به سوریه فرار کرده است.


از زمان آغاز بحران عراق در نیمه ماه ژوئن، شبه‌نظامیان داعش چند شهر این کشور را تصرف کرده‌اند. این گروه تاکنون مرتکب جنایات هولناکی همچون اعدام‌های جمعی غیرنظامیان و نیروهای ارتش عراق در مناطق تحت کنترل خود شده است.


ارتش عراق نیز برای پس گرفتن و پاکسازی مناطق اشغال شده به شدت با شبه‌نظامیان داعش درگیر است.


 اخبار بین الملل - تسنیم


ویدیو مرتبط :
پیام ابوعزرائیل به ابوبکر البغدادی، کجا فرار میکنی؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار ابوبکر البغدادی به سوریه



اخبار,اخباربین الملل,ابوبکر البغدادی

 

رسانه های عراقی از فرار ابوبکر البغدادی سرکرده تکفیریهای تروریست داعش به سوریه خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از المسله، اخباری از فرار ابوبکر البغدادی سرکرده داعش از موصل به سوریه منتشر شده است.

عبدالله حمدان الشمری رئیس گروه موسوم به حرکه الضباط الاحرار در شهر موصل گفته است اطلاعات تقریبا موثقی در دست است که نشان می دهد ابوبکرالبغدادی از موصل به سوریه گریخته و به همراه وی هم بیش از ۱۹۰ نفر از سرکردگان داعش هستند.

الشمری افزود اطلاعاتی که ما به دست آورده ایم نشان می دهد که ابوبکرالبغدادی از موصل به سوریه گریخته و مسئولیت فرماندهی را به ابوعبیده التونسی معاون خود سپرده است که ژوئن گذشته از سوریه به عراق آمده بود.

۱۵ ژانویه هم یک منبع پزشکی در استان نینوی از زخمی شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در حمله هوایی خبر داده بود، این در حالی است که برخی مناطق در موصل هم گفته بودند البغدادی به بیمارستانی در شهر دیرالزور سوریه منتقل شده است.


  اخبار بین الملل  -  مهر