اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابوالفضل پورعرب دوباره راهی بیمارستان شد


ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون كه مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می كند، به دلیل وخامت حال جسمی با وجود قرارداد برای بازی در فیلم «كلاشینكف» به كارگردانی سعید سهیلی، در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری ایرنا: ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون كه مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می كند، به دلیل وخامت حال جسمی با وجود قرارداد برای بازی در فیلم «كلاشینكف» به كارگردانی سعید سهیلی، در بیمارستان بستری شد.

«سعید سهیلی» افزود: ابوالفضل پورعرب مدتی است كه در بیمارستان بستری است كه امیدوارم بهبود یابد.

كارگردان فیلم «كلاشینكف» یادآور شد: پورعرب یكی از نقش های اصلی این اثر سینمایی را دارد و امیدوارم با بهبود وی شاهد حضورش در این اثر سینمایی باشیم.

سهیلی گفت: در صورتی كه پورعرب به این فیلم نرسد مجبوریم بازیگر دیگری را جایگزین كنیم اما صمیمانه امیدوارم بار دیگر شاهد حضور پورعرب در سینما و به خصوص ایفای نقش این بازیگر در فیلم «كلاشینكف» باشیم.

ابوالفضل پورعرب بازیگر سینمای ایرن كه مدتی است گرفتار بیماری سرطان شده است، زمستان سال گذشته در بیمارستان «بهمن» بستری شده بود، با بهبود نسبی شرایط جسمی قرارداد بازی در فیلم «كلاشینكف» به كارگردانی سعید سهیلی را امضا كرد كه بار دیگر با عود كردن وضعیت بیماری در بیمارستان بستری شد.


ویدیو مرتبط :
تکذیب خبر فوت ابوالفضل پورعرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرمند پیشکسوت کشورمان دوباره راهی بیمارستان شد(+عکس)



اخبار ,اخبار فرهنگی , هادی مرزبان

اخبار فرهنگی -  هادی مرزبان دوباره راهی بیمارستان شد

هادی مرزبان هنرمند پیشکسوت کشورمان که اواخرهفته گذشته پس از یک دوره بیماری از بیمارستان مرخص شده بود ، امروز شنبه دوباره در آتیه بستری شد .

فرزانه کابلی همسر وی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد هفته گذشته همسرم به علت عارضه مغزی بستری و جراحی شد، پس از بهبودی به تشخیص پزشکان معالج او را به منزل آوردیم ، اما شامگاه گذشته دوباره حال وی بد شده و به بیمارستان منتقل کردیم .

 

این هنرمند گفت: هم اکنون مرزبان در بخش آی سی یو بیمارستان آتیه بستری است.

 

هادی مرزبان متولد سال 1323 از شهر سبزوار است ، وی درکارنامه کاری خود بازیگری در سطح حرفه ای ، کارگردانی و نویسندگی را دارد .

 

وی آثار متعددی را کارگردانی کرده که از آن جمله می توان به مومیا ، رستم وسهراب ، شب روی سنگ فرش خیس ، درد آب ، هاملت با سالاد فصل ، نوبت دیوانگی و .. اشاره کرد .

 

وی جایزه اول کارگردانی برای تله فیلم ملودی شهر بارانی را به دست آورده و در چندین جشنواره خارجی نیز حضور فعالی داشته است .

 

مرزبان در چندین سریال تلویزیونی از جمله پهلوانان نمی میرند ، امیرکبیر ، مخمصه ، نیمه تاریک ماه و ..به ایفای نقش پرداخته است .

اخبار فرهنگی - ایرنا