اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابهامات خط خوردن مجیدی از لیست استقلال


فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال بازی برگشت با الهلال عربستان را هم از دست داد و این در حالی است که او مصدوم نبود.

خبرآنلاین: فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال بازی برگشت با الهلال عربستان را هم از دست داد و این در حالی است که او مصدوم نبود.

 مجیدی قبل از بازی رفت با الهلال عربستان از ناحیه لگن مصدوم شد و همین موضوع باعث شد تا همراه با استقلال و با تشخیص کادر پزشکی به عربستان نرود. او مراحل درمانی را به صورت منظم زیر نظر کادر پزشکی استقلال انجام داد و جالب اینجا است که قبل از بازی برگشت با الهلال مصدومیتش برطرف شد. مجیدی حتی در دو سه روز گذشته در تمرینات استقلال حاضر شد و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

خیلی ها تصور می کردند او مقابل الهلال بازی کند ولی قلعه نویی به یکباره فرهاد را از فهرست هجده نفره خط زد. در واقع مجیدی مشکلی برای بازی کردن نداشت و مصدومیتش برطرف شده بود ولی قلعه نویی معتقد بود که او از لحاظ بدنی آماده نیست و مجیدی با نظر مستقیم قلعه نویی از لیست خارج شد. این در حالی است که هواداران مجیدی دوست داشتند او مقابل الهلال بازی کند.


ویدیو مرتبط :
شفاف‌سازی سردار آزمون درمورد شایعه خط خوردن از لیست تیم ملی به دلیل مسائل غیر فوتبالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روشن:مجیدی برای مدیران استقلال شرط گذاشت که منصوریان در کمیته فنی نباشد/ قهرمانی را مثل آب خوردن از دست دادند



روشن:مجیدی برای مدیران استقلال شرط گذاشت که منصوریان در کمیته فنی نباشد/ قهرمانی را مثل آب خوردن از دست دادند

وقتی تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس در تشکیلات باشگاه خود کمیته فنی نداشته باشند معلوم است که به این روزهایی دچار می‌شوند

 

 فرهاد مجیدی,عکسهای جدید مجیدی,حسن رون,اخبار,اخبار ورزشی

 

سایت گل- حسن روشن معتقد است مدیران باشگاه استقلال در به وجود آمدن مشکلات این تیم نقشی اساسی دارند چون اجازه ندادند کمیته فنی این باشگاه تشکیل شود و از این گذشته اختیارات ویژه‌ای به فرهاد مجیدی داده بودند تا درباره خیلی چیزها تعیین تکلیف کند.

او در گفت‌وگو با قانون می‌گوید: «وقتی تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس در تشکیلات باشگاه خود کمیته فنی نداشته باشند معلوم است که به این روزهایی دچار می‌شوند و نتایج دلخواه خود را نمی‌گیرند. الان استقلال قهرمانی لیگ برتر را تقریبا از دست داده است و از طرفی شرایط بسیار بدی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و آن طور که باید در گروه راحت خود نتیجه نگرفته است. وقتی من دعوا می‌کردم که کمیته فنی باشگاه را تشکیل بدهند تا ما از مربی بازخواست کنیم و نکات مهم و اساسی را به کادر فنی بدهیم، کسی حرف من را گوش نمی‌کرد.»

 

روشن ادامه می‌دهد: «من نمی‌خواهم بگویم هر چیزی که می‌گویم درست است. اما شما بروید ببینید من چه قدر بر سر تشکیل کمیته فنی با آقایان دعوا کردم. ضمن اینکه در مراسم ختم ناصر حجاری وقتی فتح‌الله زاده احساساتی شده بود و گریه می‌کرد خودش آمد و از ما خواست که از کمیته فنی تشکیل بدهیم و با پیشکسوتان کار را در دست بگیریم. اما همان طور که گفتم آن موقع مدیرعامل باشگاه از روی احساسات آن حرف‌ها را زد. با این حال ما آمدیم کمیته فنی تشکیل بدهیم. فکر کردیم مدیریت آقایان درست شده است و می خواهند اصولی کار کنند. اما این تازه اول بدبختی‌های ما بود. برای تشکیل کمیته و انتخاب نفرات هر روز یک دعوا داشتیم. آن موقع بود که فهمیدم اوضاع قرار نیست درست شود. چون حرف بازیکن آنها برایشان مهم‌تر از تشکیل کمیته فنی بود.»

 

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نقش فرهاد مجیدی در مسایل پشت پرده آبی‌ها تاکید می‌کند: «فرهاد مجیدی مدیران را تحت‌فشار گذاشت که علیرضا منصوریان در کمیته فنی انتخاب نشود، حالا با این حساب شما دیگر چه انتظاری دارید که این تیم موفق شود. مگر وظیفه یک بازیکن حرفه‌ای تعیین و تکلیف کردن برای باشگاه است؟ آیا باشگاه حرفه‌ای باید تهدید بازیکنان را جدی بگیرد؟ آن موقع فرهاد شرط‌ ‌وشروط می‌گذاشت. مقامات باشگاه استقلال هم می‌گفتند او دارد برای تیم خوب گل می‌زند و هواداران هم پشت او هستند. پس حرفش را گوش کنیم. به همین ترتیب و با کارهای‌این چنینی اجازه ندادند کمیته فنی تشکیل شود. اما اگر این کمیته تشکیل می‌شد مطمئن باشید در خیلی از مواقع به کادر فنی کمک می‌کرد. اگر کمیته فنی سر کار بود ما می‌رفتیم با هر کسی که برای استقلال حاشیه درست می‌کرد دعوا می‌کردیم. آن وقت سرمربی تیم با خیال راحت کارش را انجام می‌داد. متاسفانه دوستان در باشگاه استقلال کمیته فنی را منحل کردند و حالا می‌بینید که استقلال آنطور که باب میل هوادارانش بود و مسئولان قولش را داده بودند نتیجه نگرفته است.»

 

روشن خاطر نشان می‌کند: «تجربه به من می‌گوید فاتحه تیمی را که بازیکنش برای پول در آن بازی می‌کند باید بخوانید. ما در استقلال هر هفته شاهد این مساله هستیم که بازیکن مصاحبه‌های آن‌چنانی می‌کند که اگر پول من را ندهید بازی نمی‌کنم. اگر بدهید بازی می کنم. وقتی چنین هرج‌ومرجی در تیم‌های ما وجود دارد شما می خواهید وضع بهتر از این شود؟ آقایان اول فصل چون خوب می‌بردند حرف‌ از کهکشان و قهرمانی و خرید‌های خوب می‌زدند. اما همان تیم حالا قهرمانی لیگ را مثل آب خوردن از دست داد و از طرفی در آسیا هم خوب کار نکرده است. وقتی بازیکن یک باشگاه عرق و تعصبش مقطعی و پولکی باشد و فقط برای اسکناس بازی کند وضع فوتبال همین می‌شود. فقط کافی است در پرداختی‌ها تاخیر به وجود بیاید. آن وقت خود اعضای تیم، تیم را به هم می‌ریزند. البته من به شما می‌گویم که در دوره زمانه فعلی بازیکن حق دارد پولکی باشد. فوتبالیت وقتی می‌بیند کسی پیشکسوت و بزرگ باشگاهی که دارد در آن فعالیت نمی‌کند را اصلا حساب نمی‌کنند و در دوره پیری نمی‌شناسند،مجبور می‌شود به فکر تامین خود و زندگی‌اش باشد. او دیگر دوست ندارد مثل پیشکسوت بزرگ باشگاهش به بیچارگی بیفتد و در تامین مخارج زندگی ناتوان باشد. کلا همه چیز ما به هم می‌آید.»/گل