اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابراهیم تاتلیسس بعد از عمل جراحی


اوضاع جسمانی خواننده مشهور ترک، ابراهیم تاتلیسس با انجام روبوتراپی دست چپ رو به بهبود است.

به گزارش آناتولی ابراهیم تاتلیسس بعد از انجام عمل جراحی در آلمان و بازگشت به وطن، مرحله جدیدی از درمان خود را با اتصال دست ربوتیک به دست اصلی اش شروع کرده است.

دست ربوتیک با رایانه کنترل شده و با بستن آن به دست آسیب دیده باعث می شود دست اعمال اصلی فراموش شده را بازیابی کند و بتواند دست و انگشتان دست را شبیه گذشته تکان دهد.



ویدیو مرتبط :
سومین مصاحبه ابراهیم تاتلیسس بعد از عمل جراحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین عکس ابراهیم تاتلیسس پس از عمل جراحی



ابراهیم تاتلیسس خواننده معروف ترکیه در سال ۲۰۱۱ مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد. در پی یک مداوای طولانی، حال وی بهبود یافت اما یکی از قطعات استخوان جمجه اش که در خلال حادثه، شکسته بود، بعلت خطر حیاتی در خلال عمل جراحی خارج نشد. وی برای عمل دوباره، برای خارج کردن استخوان شکسته، اول هفته ماه فوریه سال جاری راهی آمریکا شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , ابراهیم تاتلیسس

 

اخبار فرهنگی - آخرین نیوز