اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ابدل اندازی ، شگرد زن رمال برای سرقت طلا



اخبار حوادث - ابدل اندازی ، شگرد زن رمال برای سرقت طلا

زن رمالی كه به شیوه بدل اندازی طلاجات سوژه های خود را سرقت می كرد توسط مأموران پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری ، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: زن رمالی كه با مراجعه به منزل سوژه های خود ضمن رصد طلاجات موجود در منزل و در دستان مخاطب خود در فرصت مناسب نمونه بدل آنها را تهیه و در مراجعات بعدی با زیركی تمام جایگزین طلاجات مالباخته می كرد توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان سامان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در جریان بازجویی از متهمه مشخص شد وی با فریب و حقه طلاجات سوژه خود را دریافت می كرد تا به بهانه برآورده شدن حاجت آنها را در باغچه منزل چال كند كه در این هنگام بدلیجات خود را به دور از چشمان مالباخته با طلاجات اصل تعویض می كرد كه در جریان سرقت از یكی از شهروندان در انجام عمل مجرمانه خود ناكام ماند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینكه از سوی مراجع قضایی متهمه با صدور قرار 500 میلیون ریالی روانه زندان شد از عموم مردم خواست ضمن حفظ هوشیاری هرگونه موارد مشكوك را به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سرقت طلا از یک مغازه کوچک در شمال مراکش توسط ۵ زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استخوان مرده، شگرد سرقت طلا توسط مرد رمال



استخوان مرده، شگرد سرقت طلا توسط مرد رمال

 

 

مرد رمالی كه با فریب زنان و دختران از آنها كلاهبرداری می كرد و با حیله و فریب طلاهایشان را به سرقت می برد، دستگیر شد.

 

رمال شیاد با حضور در خانه های مردم، از آنها می خواست طلاهایشان را در اختیار وی قرار دهند تا با استفاده از آب طلا، نسخه های خوشبختی را روی استخوان مرده بنویسد تا طلسم زندگی شان باطل شود.

پس از سال ها زندگی مشترك میان زن میانسال و شوهرش، با اختلاف شدید و شرایط ناخوشایندی كه به وجود آمده بود، آنها تمایلی برای ادامه زندگی با یكدیگر نداشتند.در جریان این مشكلات، یكی از دوستان زن صاحبخانه به عنوان مهمان به خانه اش آمد.

زن مهمان پس از گفت وگو با صاحبخانه و اطلاع از وضعیت زندگی اش، به او پشنهاد داد كه برای پایان دادن به مشكلات خانوادگی اش به یك رمال مراجعه كند تا با كمك او، زندگی اش را سامان دهد.

زن صاحبخانه از آن روز به بعد چند بار حرف های دوستش را مرور كرد تا عاقبت تصمیم گرفت به یك مرد رمال مراجعه كند.

زن میانسال در دام رمال

او در جست وجوی یافتن رمالی مناسب بود تا گره از مشكلات زندگی اش باز كند. عاقبت یك روز هنگام عبور از میدان هفت تیر تهران، مردی میانسال را در حاشیه خیابان مشاهده كرد كه ابزار رمالی در كنار خود قرار داده و عنوان می كرد قادر است سخت ترین طلسم های زندگی را باطل كند. با شنیدن حرف های مرد رمال به او نزدیك شد و به گفت وگو با وی پرداخت.

مرد رمال چند بار بر چهره زن میانسال نگاه كرد و مدعی شد كه زندگی اش طلسم شده و اگر طلسم را باطل نكند، جان خود و اعضای خانواده اش به خطر خواهد افتاد.

شهروند تهرانی با شنیدن گفته های رمال وحشت كرد و از او خواست تا برای باطل كردن این طلسم و نحسی به وی كمك كند.

شرط مرد رمال، حضور در خانه صاحبخانه بود

مرد رمال از زن میانسال خواست او را به خانه اش ببرد تا ابتدا محل حضور ارواح را بررسی كند و بعد برای دور شدن آنها از خانه اقدام كند.

زن میانسال پس از شنیدن حرف های مرد رمال، شماره تماس او را گرفت تا چند روز دیگر با وی تماس بگیرد.

زن پس از بازگشت به خانه، ماجرا را برای پسرش تشریح كرد. فرزندش با حضور مرد رمال در خانه مخالفت كرد؛ ولی مادر آنقدر گفته هایش را تكرار كرد كه فرزندش با مادرش موافقت كرد.

اوایل تیرماه امسال، زن میانسال با مرد رمال تماس گرفت و با دادن آدرس خانه اش از او خواست به ملاقاتش بیاید. روز بعد مرد رمال در خانه اش حضور یافت.

ابتدا به بررسی وضعیت خانه پرداخت بعد با دیدن پسر خانواده مدعی شد كه ارواح در كنار وی حركت می كنند و بهتر است او از اتاق خارج شود در غیر این صورت نمی تواند نحسی را از این خانه و اعضای خانواده خارج كند. با اصرارهای مادر، پسر به اتاق دیگری رفت و منتظر ماند.

در همین حین مرد رمال كنج اتاق نشست و با باز كردن صندوقچه ای كه همراه داشت چند نعل اسب، شمع، كلید و تكه ای استخوان را بیرون آورد و كنار یكدیگر قرار داد و از زن صاحبخانه هم خواست كمی از او فاصله بگیرد.

رمال نسخه خوشبختی را با آب طلا می نوشت

مرد رمال در ادامه گفت وگو با زن صاحبخانه مدعی شد استخوانی كه همراه دارد متعلق به یك مرده است و باید نسخه خوشبختی را با آب طلا روی آن بنویسد و بعد از یك روز این استخوان را در یك گورستان به مدت یك ماه دفن كند تا ارواح و نحسی از خانه آنها دور شوند و بابت آن ۵ میلیون تومان دریافت خواهد كرد.

زن میانسال با شنیدن حرف های رمال و اعتماد به وی، ابتدا ۱۰۰ هزار تومان به او پرداخت كرد. بعد طلاهایش را در اختیار مرد رمال قرار داد و او وردهایی را روی آن خواند و طلاها را درون یك ورق آلومینیوم قرار داد و برای دقایقی از صاحبخانه خواست از اتاق خارج شود.

طلای صاحبخانه را رمال غیب كرد

۲ ساعت بعد مرد رمال زن صاحبخانه را صدا زد و از او خواست وارد اتاق شود. در همین موقع مرد رمال ورقه آلومینیوم را همراه كیسه ای به وی داد و خواست كیسه را كه حاوی استخوان مرده است در گورستان دفن كند و ورقه آلومینیوم حاوی طلا را نزد خود نگه دارد و بعد از یك ماه آن را باز كند تا ارواح به طور كامل از خانه اش خارج و شادی دوباره به خانواده اش بازگردد .

همچنین مابقی دستمزدش را بعد از یك ماه دریافت می كند.

بعد از رفتن رمال، وضعیت زندگی زن میانسال بدتر شد و پس از ۲ هفته او ورقه آلومینیوم را باز كرد و به جای طلاهای موجود در آن ده ها عدد تسبیح شكسته را دید و متوجه كلاهبرداری مرد شیاد شد.

بنابراین همراه پسرش به محل تردد مرد رمال در میدان هفت تیر تهران رفت؛ ولی او در آن محل حضور نداشت.

وقتی موفق به یافتن مرد رمال نشد به كلانتری ۱۰۴ عباس آباد رفت و علیه او شكایت كرد. به این ترتیب، پرونده با دستور قضایی در اختیار ماموران پایگاه سوم آگاهی تهران قرار گرفت.

رمال تحت تعقیب پلیس بود

ماموران به چهره نگاری مرد رمال پرداختند و جستجو برای یافتن وی كه مردی میانسال و دچار معلولیت از ناحیه پا بود، آغاز شد.

در ادامه تحقیقات ده ها شهروند دیگر نیز با حضور در مركز پلیس شكایت های مشابهی ارائه دادند.

ماموران با اطلاعاتی كه از شاكیان جدید به دست آوردند، دریافتند آنها همگی در دام یك نفر گرفتار شده اند.

پاتوق های احتمالی مرد شیاد تحت نظر گرفته شد و عاقبت ۳۱ مهرماه امسال هنگامی كه او در پارك لاله تهران در حال رمالی بود، شناسایی و دستگیر شد.

با دستگیری متهم از وی یك كیف سامسونت كه حاوی چندین عدد كتاب و لوازم رمالی بود، كشف و ضبط شد.

متهم با انتقال به پایگاه سوم آگاهی تهران در بازجویی ها اظهارات متناقضی بیان كرد تا عاقبت چند روز پیش در مواجهه حضوری با شاكیان به جرم خود اعتراف كرد.

سرهنگ ذاكر استقامتی، رئیس پایگاه سوم آگاهی تهران در این رابطه گفت: در بازجویی های پلیسی كه از متهمان به عمل آمد، معلوم شد او از اوایل سال با تردد در میدان های شلوغ شهر و بوستان ها زنان را فریب داده و به بهانه باطل كردن طلسم در زندگی آنها ، دور كردن ارواح از خانه ها، بستن زبان افراد بدخواه، احضار ارواح، حل مشكلات خانوادگی و بخت گشایی به منازلشان راه یافته و به بهانه نوشتن نسخه های خوشبختی با آب طلا روی استخوان حیوان كه آن را استخوان مرده می نامید، اقدام به سرقت طلاهایشان و علاوه بر آن مبالغی كلان از آنها دریافت كرده است.

استقامتی یادآور شد: با اعتراف متهم به كلاهبرداری از زنان، او با قرار قانونی از سوی بازپرس دادسرای ناحیه ۷ تهران روانه زندان شد.

تحقیقات تكمیلی برای كشف دیگر جرایم رمال كلاهبردار ادامه دارد.../جام جم آنلاین